haber32
banner77
22 Şubat 2018 Perşembe 12:03
Isparta'nın Yeni Gündemi Bisiklet Yoluyla ilgili olarak vatandaş ne düşünüyor?
haber32

BİSİKLET YOLU İLE İLGİLİ OLARAK ISPARTALILAR NELER SÖYLEDİ?

Siyasilerin gündeminden düşmeyen bisiklet yoluyla ilgili bu kez Ispartalılar konuştu.  Kanal 32 Haber, bisiklet yolunun yapıldığı Mimar Sinan Caddesinde mini bir anket yaptı, hem vatandaşa hem de esnafa mikrofon uzattı.

Peki, ortaya nasıl bir sonuç çıktı? İşte yanıtı…

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iht 2018-02-22 12:28:57

kalmalı, kaldırılsa oraya zaten esnaf arabasını sabah oraya koyacak akşam alacak, değişen bi rşey olmayacak, yani yol genişlemeyecek

Avatar
kalmalı 2018-02-22 12:20:47

bisiklet yolu kesinlikle kalmalı

Misafir Avatar
Vatandaş 8 ay önce @kalmalı

murat arkadaşın fikrine kesinlikle katılıyorum... çok güzel bir düşünce

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
murat 8 ay önce @kalmalı

bisiklet yolu kalıp, belediye belirli yerlere kiralık bisiklet koyarak daha işlevli hale getirebilir. mimar sinan cami civarından kiralanan bisikletle ıyaşa kadar gidilip bisiklet orada teslim edilebilir bir sistem kurarlarsa bisiklet yolları full çalışır gayet de güzel olur

Beğenmedim! (8)
Avatar
Emin 2018-02-22 12:35:42

Bisiklet yolu kalması gerekli

Avatar
can 2018-02-22 13:25:03

kesinlikle kalmalı ölümlerden bıktık.

Avatar
HAS ISPARTALI 2018-02-22 12:52:38

şehrin göbeğine , merkezine bisiklet yolu yapılması bence tamamen yanliş. ıspartada bisiklet yolu yapılabilecek birsürü yer var fakat şehrin merkezi bisiklet yolu için uygun değil. kaldırılsın

Misafir Avatar
Vatandaş 8 ay önce @HAS ISPARTALI

bence merkez araba trafiğe kapatılsın... eminim daha güzel bir ısparta ortaya çıkacaktır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
nerden bakıyoruz 2018-02-22 12:18:05

lüx değil zaruri ihtiyac ancak yeri kesinlikle yanlış, yeri̇ deği̇şmeli̇ dah kullanişli amca hi̇zmet eden yere yapilmali

Avatar
esnaf 2018-02-22 13:04:26

kaldırılsın

Misafir Avatar
kalmalı 7 ay önce @esnaf

sonra dükkanın önünü parselle araç koydurma . sanki park yeri sana ait. çift sıra park zaten kesin kalmalı aferim başkana

Beğenmedim! (3)
Avatar
çok mu lazım 2018-02-22 12:35:12

ısparta bu kafayla 1 adım ileri gidemez o başkan size fazla :)

Misafir Avatar
mualla 7 ay önce @çok mu lazım

bize balaman gibi başkan lazım

Beğenmedim! (9)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi