haber32
banner77
18 Eylül 2018 Salı 18:12
Isparta'ya Dev Güreş Alanı..
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, Gökkubbe Fuar ve Kongre Merkezinin altında inşası devam eden Mustafa Kemal Atatürk Güreş Alanı ve Spor Kompleksinde incelemelerde bulundu. Başkan Günaydın, “Isparta’mızı geleceğe hazırlıyoruz” dedi. 

Gökkubbe Fuar ve Kongre Merkezinin altında 50 dönümlük bir alanda yapımı devam eden Mustafa Kemal Atatürk Güreş Alanı ve Spor Kompleksinde 12 bin metrekarelik otopark sahası, 13 bin kişilik tribün bulunuyor. Yine 50 dönümlük alan içerisinde tartan pist ve yürüyüş yolları, 10 bin metrekarelik gül bahçesi, yarı açık sergi salonları, 8 bin metrekareden oluşan 2 meydan, 4 büyük soyunma odası, 26 adet banyo ve duş bulunuyor. Alanda yine pergolalar, yeşil alanlar ve etkinlik alanları da bulunan çok amaçlı tesisin yapım işini inceleyen Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın,  tesislerin stadyum özelliğini de taşıyan bir yapı olduğunu söyledi. Spor kompleksinde yalnız güreş yapılmayacağını çok amaçlı bir etkinlik alanı olduğunu belirten Başkan Günaydın, “Isparta’mızı geleceğe hazırlıyoruz” dedi. 

Yaşanabilir şehirde altyapıların bitirildiğini, üst yapıların devam ettiğini bunlardan birisinin de kültürel ve sportif faaliyetlerin rahatlıkla yapılabileceği Mustafa Kemal Atatürk Güreş Alanı ve Spor Kompleksi olduğunu belirten Günaydın, tribünlere oturan seyircilerin, sahayı çok rahatlıkla görebilecek bir açı ile inşa edildiğini belirtti. Günaydın böylece saha ile seyirci arasında bir kopukluk olmayacağını aktararak, sahanın tribünlerinin kapatılacağı çelik sistemlerin geldiğini ve membran ile kapatılacağını kaydetti. “Isparta’nın en iyi sosyal tesislerinden birisi olacak” diyen Günaydın, “Yapımı devam eden tüm tesislerimizi en ince ayrıntısına kadar inceliyoruz. Gece gündüz demeden çalışmaları yerinde takip ediyoruz” görüşlerinde bulundu. 

Yatırımların yanı sıra belediyeye gelen misafirlerini de kabul ettiğini, görüşmeler gerçekleştirdiklerini belirten Günaydın, “Vatandaşlarımızın da büyük, küçük demeden, en ufak işini de görüyoruz. Böyle bir belediyecilik anlayışı ile hareket ediyoruz. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüyoruz. Halkımızla görüşmelerimizde de Yunus Emre felsefesi ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Isparta Belediyesi, Isparta’nın hizmetçisidir. Şehrimizin ihtiyaçlarını gören tesislerimizi yapıyoruz. Isparta’mızı en güzel şehir yapma çalışması içerisindeyiz. Yaptığımız çalışmaların halkımıza hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Pehlivan 2018-09-18 22:29:07

Bence bu güreş alanının ismi,koca Yusuf olmalı. Atatürkun adını ilgili ilgisiz heryere verilmesi doğru değil. Basitleştirilmis olur. Bence koca Yusuf olsun. Türk güreş tarihinin altın ismi

Avatar
Osman 2018-09-19 07:15:40

Ataturk un isminin verilmesi ne kadar gerekliydi ki? Heryerde var zaten. Keske gureste basarilar elde etmis birilerinin ismi konulsaydi.

Avatar
ÇAVUŞOGLU 2018-09-19 11:24:26

senede 1 gün icin yapilan masraflara yazik gancler icin semt sahalar yapsaydin i̇yi̇ olurdu

Avatar
SÜLEYMAN SAYAR 2018-09-19 09:32:47

2 gün rendovu almak i̇çi̇n uğraştim ve kendi̇sne konulari anlattim bu adamin ni̇yeti̇ ispartadan başarili bi̇r sporcu çikmasini i̇stemi̇yor dişardan sporcu geti̇rerek ispartali halkin sadece seyi̇rci̇ olmasini i̇sti̇yor. nedenmi̇ ki̇mse anlamasin ki̇mse bi̇lmesi̇n . bu adam sadece şov yapiyor. ni̇yeti̇ güreş sahasi falan deği̇l o güreş sahasinin temeli̇ atali 2 sene oldu ni̇ye bi̇tmedi̇ ve bi̇tmeyecekte sadece seçi̇m yatirimi. ispartali gençleri̇mi̇zden güreşçi̇ olmadan ispartaya güreş sahasi olmasi halki kandirmaktan başka bi̇r şey deği̇ldi̇r. bu adam sadece hayel alip hayel satarak isparta halkini uyutuyor.
güreş sahasinada mustafa kemal atatürk adini koymasida chp ve atatürkü sevenlerden oy almak i̇çi̇n yapiyor.
yusuf zi̇ya günadinin tanimi ve karekteri̇ni̇ özetli̇yorum.
saf -temi̇z- ki̇bar- doğal-gi̇bi̇ gözükerek ispartali halkimizaza çok güzel masallari gerçekmi̇şi̇mi̇ş gi̇bi̇ anlatarak halki uyutuyor. ve bunu 15 yildir beceri̇yor.
ne i̇ş yapilirsa yapilsin kendi̇ menfaati varsa hemen i̇zi̇n veri̇yor i̇mza atiyor. eger menfaat

Misafir Avatar
ah süleyman ah 1 ay önce @SÜLEYMAN SAYAR

süleyman senin oğlan da orada güreşti ve parasını aldı. eee hani başkan ıspartalıları istemiyordu. kocaman adamsın başkan senin oğlanı işe almadı diye iftira atmaktan da utanmıyorsun. akpye yalakalık yapacağım diye günaydına yalan söyleme azcık terbiyeli ol

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Bir bilen 1 ay önce @SÜLEYMAN SAYAR

Başkan senin oğlanı işe almadığı için böyle konuşuyorsun dimi :) ne kadar da karaağaçlısın:)

Beğenmedim! (3)
Avatar
SÜLEYMAN SAYAR 2018-09-19 09:25:14

ISPARTAMIZA BÖYLE BİR GÜREŞ SAHASI YAPTIRMASI GÜZEL TAKDİR VE TEBRİK EDİYORUM.
2 YILDIR ISPARTADA GÜREŞ DÜZENLİYOR TÜKİYEDEKİ TÜM PEHLİVANLARI ISPARTAMIZA DAVET EDEREK VE O PEHLİVANLARLA ANLAŞMA YAPARAK GÜREŞ YAPTIRIYOR ISPARTAMIZDA. DAVET ETTİĞİ PEHLİVANLAR ARAKSINDA BİR BELEDİYE DESTEĞİ VAR VE GELEN TÜM GÜREŞÇİLER BİR BELEDİYE ADINA GÜREŞİYOR O BELEDİYE BU PEHLİVANIN TA MİNİK BOYDAN BAŞ PEHLİVAN OLUNCAYA KADAR O GÜREŞÇİSİNİN SPONSORU OLUYOR MAAŞINI ÖDÜYOR.
YUSUF ZİYA GÜNAYDIN 15 YILDIR BELEDİYE BAŞKANI. ISPARTAMIZDA HANGİ GÜREŞÇİYE DESTEK OLMUŞ BİR TANE ISPRATMIZDAN BELEDİYESİNİN DESTEKLEDİĞİ SPONSOR OLDUĞU YETİŞDİRDİĞİ BİR GÜREŞÇİ VARMI. YOK VEYA BAŞKA SPOR DALLARINDA DESTEKLEDİĞİ VARMI YOK. ÇIKIYOR BİRDE BASINDA BEN ATA SPORUMUZ GÜREŞE ŞÖYLE DESTEK VERİYOM BÖYLE DESTEK VERİYOM DİYE MANŞET YAPIYOR. HALKI KANDIRIYOR. ARKADAŞLAR BEN ŞAHSIM OLARAK 40 YILDIR BU GÜREŞİN İÇERSİNDEYİM GÜREŞİN NE OLDUĞUNU BİLİYORUM. VE BU BELEDİYE BAŞKANINA 9 YIL ÖNCE BİZZAT KONULARI ANLATMAK İÇİN

Avatar
SÜLEYMAN SAYAR 2018-09-20 03:53:13

(AH SÜLEYMAN AH DEĞEN KİŞİ) ESAS YALAKALĞI SEN YAPIYORSUN ESAS YAĞCILIĞI SEN YAPIYORSUN ÇÜNKÜ YALAKA OLDUĞUNDAN İSMİNİ BİLE SAKLIYORSUN. ADAM OLAN YALAKA OLMAYAN ORAYA İSMİNİ YAZAR MERTÇE YAZAR. PARA MESELESİNE GELİNCE GEÇENSENEKİ YAPILAN GÜREŞLERDE BENİM OĞLUMUN GÜREŞTİĞİ BOYDA 200 TANE RAKİBİ VARDI 2.Cİ OLDU ALDIĞI PARA 300.TL BU SENEKİ YAPILAN GÜREŞLERDE AYNI BOYDA 150 TANE RAKİBİ VARDI ÇEREK FİNALDE YENİLDİ 8.KİZİNCİ OLDU ALDIĞI PARA 250.TL BİZ SABAHTAN AKŞAMA KADAR GÜREŞ YAPTI. BU PARA ÇOK DİYORSAN HEMEN İSMİNİ YAZ PARAYI SANA İYADE EDELİM.

Avatar
SÜLEYMAN SAYAR 2018-09-20 04:08:15

(BİR BİLEN) BEN DİBİNE KADAR ŞARKİKARAAĞAÇLIYIM. ÖMRÜMDE HAYATIM BOYUNCA KİMSEYE YALAKALIK YAĞCILIK YAPMADIM. KİMSEDEN İŞ DİLENMEDİM 40 SENE ESNAFLIK YAPTIM HEP KENDİ ALIN TERİMİ YEDİM VE HERKESLE BÖLÜŞTÜM ELİMİN ERDİĞİ HERKESEDE YARDIMCI OLDUM KARŞILIĞINDA HİÇ BİR MENFAAT BEKLEMEDİM. ORAYA BİR BİLEN DİYE BİR AD KOYMUŞSUN SEN NERELESİN. GÖTÜ BAŞI OYNAYAN YERDENMİSİN. DELİ KANLI ADAM ADINI ADAM GİBİ YAZAR.

Avatar
SÜLEYMAN SAYAR 2018-09-20 03:32:31

BEN ÖMRÜMDE KİMSEYE YALAKALIK YAPMADIM DOĞRU NEYSE ONU SÖYLEDİM BURADA YAZMIŞ OLDUĞUM YAZIMDA VE ELEŞTİRİLERİMDE YALAN İFTİRA ATMADIM.
ISPARTA BELEDİYE BAŞKANI TELEVİZYOLARDA BASINDA BEN ATA GÜREŞİNE ŞÖYLE DESTEK VERİYOM BÖYLE DESTEK VERİYOM DİYE ANLATIYOR BEN BU GÜREŞİN İÇİNDEYİM KİME DESTEK VERDİĞİNİ HİÇ GÖRMEDİM. KONUYU BİLEN BİRİSİ OLARAK BEN. BU KADAR YAPMADIĞI KONULARA SESSİZMİ KALAYIM HALKI KANDIRMASINA GÖZMÜ YUMAYIM. BENİM OĞLUM MESELESİNE GELİNCE ISPARTADA 10 YILDIR İL BİRİNCİSİ TÜRKİYE DERECELERİ VAR MİLLİ GÜREŞÇİ. GEÇEN YIL YAPILAN YAĞLI GÜREŞLERDE 2 Cİ OLDU BU SENE YAPILAN GÜREŞTE ÇEREK FİNALDE YENİLDİ. BU KADAR BAŞARIYA DESTEK OLMASIN. AMA HALKADA ÇIKIP YALAN SÖYLEMESİN. BENİ BİLEN BİLİR BİLMEYENDE KENDİSİ GİBİ BİLİR.
15 YILDIR KAĞIT ÜZERİNDE HAYEL ALIP HAYEL SATAN BİR BELEDİYE BAŞKANI VAR ISPARTAMIZIN. YAZIK ÇOK YAZIK ISPARTAMIZA GELECEK NESLİMİZE.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi