haber32
banner77
14 Ocak 2019 Pazartesi 15:53
Isparta'ya Klimalı Kapalı Durak Geldi
haber32

Isparta'da son günlerde siyasi partilerin belediye başkan adayları tarafından gündeme getirilen "Kapalı Durak" söylemleri için Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'dan açıklama geldi.

Başkan Günaydın, belediye olarak daha öncede böyle bir çalışma içerisinde olduklarını ve hatta Iyaş AVM Alışveriş merkezi karşısına bir tane yerleştirdiklerini söyledi. "Kapalı Durak" söylemlerinin bir proje olmadığını belirten Günaydın; "Biz belediye olarak bunu yaptık.

Sahip çıkılması durumunda zaten yapacağız. Bunun proje olması gibi bir durum söz konusu değildir. Belediyenin rutin yaptığı hizmetler arasındadır.

Şuanda da Isparta'ya bir tane yerleştirdik" dedi.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaKlimaDurak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
birebir hüsnü 2019-01-14 16:19:10

i̇yide senelerdir niye yapmadın o zaman.

Avatar
resim 2019-01-14 16:05:43

iyi de reis engelli yolunu ne gapatıyon?

Misafir Avatar
ıspartalı 5 ay önce @resim

engeller için yol revize edildi merake etmeyin...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Duygu 5 ay önce @resim

engelli kanat taksın, başka çaresi yok

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ali Bilir 2019-01-14 16:31:36

Konuyu gündeme getirip belediyeyi bu konuda çalıştıran Şükrü Başdeğirmen beye teşekkür ediyorum. Sırada ITKM ve davraz koku sorununda gündemde tutursa seçimden önce bu sorunda çözülecektir

Avatar
mehmet 2019-01-14 16:45:09

akşam köpekten geçilmez onun için pislik yuvası olur ayrıca engelli yolunun ortasıdan koyupta resim çekilmez ayıptır biraz saygı

Avatar
Darısı İlçe duraklarına 2019-01-14 17:05:54

i̇lçe ve köylerin otobüs duraklarınında (iyaş avm karşısı) en azından bir üsütünü kapasanız.o duraklarda bekleyenler yolcu değil mi?yıllardır bu duraklar sahipsiz,korumasız bakımsız.i̇yi ki seçimler var ....

Avatar
Ali Bilir 2019-01-14 19:08:50

Sıradaki proje; sadece otobüslerde kullanılan Isparta kartın umum tuvalethene turnikelerinde de 1 lira karşılığında kullanılması, ne dersiniz bu projeye

Misafir Avatar
Fkri 5 ay önce @Ali Bilir

50 kuruş, 1 lira da çok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu ne? 2019-01-14 22:48:54

bu durak değil cam kutu resmen

Avatar