haber32
banner77
20 Mart 2019 Çarşamba 09:19
Ispartada deprem
haber32

Isparta'da saat 09:30 sularında meydana gelen deprem korku ve paniğe neden oldu.

Bazı vatandaşlar evlerinden ve işyerlerinden çıkarak kendilerini güvenli yerlere attı.

MERKEZ ÜSSÜ DENİZLİ AMA ISPARTA VE ANTALYADA DAHİ HİSSEDİLDİ

Isparta’da yaşayan vatandaşlar sosyal medya üzerinden evlerindeki avizelerin dışında balkon kapılarının da sallandığını ifade ediyor. Az önce gerçekleşen deprem İzmir, Isparta, Antalya ve Denizli şehirlerinde yoğun bir şekilde hissedildi. Denizli'nin Acıpayam ilçesinin merkez üssü olduğu depremin şiddeti ise 5.5 olarak ifade edildi! Aynı şekilde Aydın ilinde de deprem hissedildi.

Son Güncelleme: 20.03.2019 09:25
Anahtar Kelimeler:
Depremısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Recep 2019-03-20 09:29:14

Allah beterinden Korusun

Avatar
Ali 2019-03-20 09:28:33

Yuhhh artıkkkk yaaa...Allahtan Gelmiş depremide Devlet Bahçeli Sallaya Sallaya Geliyor Diye Yorumlayacak Kadar mı Uzaklaştınız Artık...Diyecek Bişeyyyy bulamıyorum yazık yaaa

Avatar
Zavallııı 2019-03-20 09:31:23

Depremi bile siyasete alet etmeye çalışan cahiller var işde

Avatar
esnaf 2019-03-20 10:50:39

icki ve zina artinca deprem olur biran once kendinize ceki duzen verin

Misafir Avatar
esnaf 1 3 ay önce @esnaf

içki ve zinanın olmadığı yerlerdeki gerçekleşen büyük depremlere ne diyeceksin..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Gökhan 2019-03-20 09:29:59

Adam Tutmuş Devlet Bahçeli sallaya sallaya geliyor yazmış bunu yazan biri MHP limi Şimdiiiii

Avatar