haber32
banner77
07 Mayıs 2019 Salı 04:35
Ispartada deprem
haber32

Ispartada sahur sonrasında yaşanan deprem korkuttu.

Saat 05:02 sıralarında büyük bir ses dalgasıyla gelen deprem Isparta Merkezde oldukça güçlü hissedildi.

Sahur sonrası henüz uyumamış olan Ispartalılar deprem nedeniyle büyük panik yaşadı.

Meydana gelen depremde can yada mal kaybı yok.

Son Güncelleme: 07.05.2019 14:19
Anahtar Kelimeler:
Ispartada Deprem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
byktpc 2019-05-07 05:18:17

Zilzal suresinde der ki; Her kim zerre kadar hayır işlemişse onu görecektir. Her kim, zerre kadar şer işlemişse onu görecektir. HEPİMİZE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.

Avatar
Hadi gali 2019-05-07 04:49:12

Şartlarda çatır çatır fuhuş yapılıyor. Yetkililer uyuyor . Bu depremler az bile.

Misafir Avatar
Apartlarda fuhus 3 ay önce @Hadi gali

Belediye aparatları kontrolüne almalı

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ispartalı 2019-05-07 05:11:28

Ah ah eski ramazanlar şimdi millet de ne Ramazan kalmış ne de mübarek gün her taraf fuhuş yuvası oruç tutmayan lar almış başını gidiyor az bile bu ıspartalıya ondan sonra bayram geldimi sanki hak etmişiz gibi Ramazan bayramını kutlarsınızallahafetsin

Avatar
tarafsız 2019-05-07 13:08:17

ben size yardımcı olayım, haberin doğrusunu ilgili siteden kopyalayıp buraya yapıştırayım. siz 26 aralık 2018 deki depremin haberini göstermişsiniz, çok komiksiniz ya.

2019.05.07 05:03:04 37.8137 30.5820 4.8 -.- 2.6 -.- alikoy-(isparta)

Misafir Avatar
C 3 ay önce @tarafsız

haberciliğin geldiği nokta bu mu! koyduğunuz remi bile incelemekte acizsiniz. 1.7 lik depremin bu kadar sallamasını beklemek de acayip...

Beğenmedim! (1)
Avatar
fuhuş 2019-05-07 12:09:19

şükrü başdeğirmen başkanın apartlara çözüm bulmasını istiyoruz. hemen hemen her apartta fuhuş yapılıyor. dinle alakası olayan gençlik türemeye başladı. kafeler caddesi fuhuş merkezi olmuş durumda. hafta sonları paralı askerler öğrenci kızlarla istediğini yapıyor. kimse bu işe dur diyemiyor. kafeler caddesinde fuhuş istemiyoruz.

Avatar
Ispartalı 2019-05-07 04:53:15

Beşik gibi salladı gittim geldim resmen

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi