haber32
banner77
07 Kasım 2018 Çarşamba 22:33
Ispartapetrol’den büyük indirim
haber32

Isparta Petrol'den 
Bilet fiyatlarında büyük indirim

Isparta'nın ulusal markası ve öncü firması Isparta Petrol Turizm enflasyonla mücadele kapsamında bütün seferlerinde % 15 ile % 30 oranında büyük indirme gitti.
Dünden itibaren başlayan biletlerde indirim uygulaması vatandaşlardan büyük takdir topladı.
Isparta Petrol Turizm Genel Müdürü Ömer Baştok, hükümetin enflasyonla mücadele kampanyasına destek olmak ve vatandaşlara katkıda bulunmak amacıyla bütün seferlerinde bilet fiyatlarında  % 15 ile % 30 oranında indirime gittiklerini belirterek, Isparta Petrol Turizm olarak her alanda öncü olamaya devam edeceklerini söyledi.
Isparta Petrol Turizm son model otobüsleri ile Türkiye'nin dört bir yanına Isparta'dan sefer düzenliyor...

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sözde indirim 2018-11-08 08:27:58

ısparta-antalya pamukkale de 23 tl. ısparta petrol de 27 tl. güya yerli firma.

Avatar
vatandaş 2018-11-08 08:51:14

indirim gerçek olmalı 40 tl olan şey 50 tl yazıyor indirim var deyip 40 tl yazıyor indirimmmmmmmmmmmmmmmmmm diye bağırıyor sahtekar şerefizler

Avatar
ISPARTALI 2018-11-08 08:51:12

isparta petrol turizm yetkilisi sizlere teşekkür ediyorum ömer bey.yıllardır şirketinizle seyahat ederim.geçen yıl bir defa yanılıp başka bir firma ile seyahat etmek durumunda kaldım ve sizin değerinizi bir kez daha anladım. biz ispartalıyız kardeşim, isparta petrol bizim kendi öz değerimizdir. 3 kuruş daha ucuz diye kendi öz değerimi başkaları ile değişemem. rabbim kazancınızı hayırlı ve bereketli kılsın.

Avatar
ÖBÜR FİRMALAR ÇOKMU İYİ 2018-11-08 15:26:36

kardeşi̇m ben ıspartaliyim.kendi̇ memleketi̇mi̇n fi̇rmasi varken öbür fi̇rmalari terci̇h etmek bana ters geli̇yor.öbür fi̇rmalar fi̇rst klasmi her fi̇rmanin bana göre eksi̇k taraflari var.fakat ispartanin adiyla tüm ülkeye sefer sunan bi̇r fi̇rmayida kötülemeyeli̇m.memleketi̇mi̇zi̇n değeri̇.

Avatar
vatandaş. 2018-11-08 09:47:17

12 ekim 70 tl ye aldığım bileti 12 kasım tarihli olarak da 70 tl ye aldım. ya haber eski yada ali cengiz oyunu..isteyene bilet numaramı verebilirim..

Avatar
YOLCU 2018-11-09 08:46:04

palavra indi̇ri̇m falan yok .di̇ğer fi̇rmalarin hepsi̇nden daha pahali bi̇let satip i̇ndi̇ri̇m yaptim demek i̇nsanlarin akliyla alay etmekti̇r. inanmayan karşilaştirsin farki görecekti̇r.

Avatar
Selam 2018-11-09 06:58:55

Isparta da petrol mü var ????

Avatar
okur yazar 2018-11-13 11:30:46

memleketimizin fi̇rmasina sahi̇p çikalim arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi