haber32
banner77
14 Mart 2019 Perşembe 15:14
İşte Ak Parti'nin Isparta'ya yaptığı icraatler 
haber32

İşte Ak Parti'nin Isparta'ya yaptığı icraatler 

Son Güncelleme: 14.03.2019 16:04
Anahtar Kelimeler:
ıspartaAkParti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özel yatirim 2019-03-14 19:51:11

sehir hastanesine yatırımmı diyonuz, şehir hastanesi akfen in beyler, devletin bir katkısı yok, özel sektör yatırımı

Avatar
Kemal 2019-03-14 18:34:46

mesela karadeniz dolduruldu, çift şeritli yok yapıldı. dağlar delindi tünel yapıldı. yani demek istediğim şu, diğer illere yapılanlarla ısparta'ya yapılanları bir karşılaştırın. o zaman daha iyi anlayacaksınız.

Misafir Avatar
vatandas hiyarina 2 ay önce @Kemal

ne alakasi var amina goyam oy versek de vermesek de hizmet edecek belediyenin gorevi bu senin gibi yobaz davarlar yuzunden bu hallere dustuk zaten

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Vatandaş 2 ay önce @Kemal

oy mu verdin de hizmet bekliyorsun? bu yapılanlar çok bile. 10 yıl boyunca belediyeyi mhp'ye vereceksin, sonra icraat isteyeceksin. yok öyle bir dünya. ben erdoğan olsan videoda gösterilenleri bile yapmazdım. oy verdiğiniz mhp yapsın derdim.

Beğenmedim! (18)
Avatar
haber32 2019-03-15 04:50:40

haber32 yine her zamanki gibi yorum silme islemine tam gaz devam ediyor. bari isminizi ak32 yapin.

Misafir Avatar
osman'a 2 ay önce @haber32

osman siktirtme belani bas git kufur edip durma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sigir osman 2 ay önce @haber32

ha zittir ordan amuga godumun gavati

Beğenmedim! (1)
Avatar
Migros kavşağı 2019-03-14 22:40:13

Maşallah Türkiyede eşi benzeri yok bu kavşağın yapılan üst geçitse bir şaheser

Avatar
KAHRAMAN 2019-03-15 11:08:57

yatirim dedigi 25 yillik isletmesi akfen sirketinde olan sehir hastanesi toki yok antalya yolu yok egirdir yolu yok itkm yok ama reklam var masAllah

Avatar
KAHRAMAN 2019-03-15 11:24:20

Adinda ak geciyor diye Akpartinin mi oluyir Hamdi AKIN in

Avatar
ISPARTALI 2019-03-14 17:17:02

hepsi reklam yapacaklar tabiki ,, o koltuğun o masanin hakkini verecekler .yapilanlar bir isparta değil her sehire yapilan seyler abarmayalim bari... cok farkli bir sey olur bakin turkıyede yok ,ıspartaya yapılan dersınız plak gıbı döndurup döndurup aynı şeyler oha olduk artık secımler bıtse de kurtulsak ya ..sankı hastanelerı babamın hayrına yapıyor ahhh ahhh

Avatar
ISPARTALI 2019-03-15 09:22:59

özel yatirim adinda yazan kardeşim akfen kimin ???

Misafir Avatar
Ispartalıya cevap 2 ay önce @ISPARTALI

hamdi akın'ın kardeşim, akfen holding sahibi

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi