haber32
banner77
25 Mart 2019 Pazartesi 11:28
İşte sokak röportajı..
haber32

Isparta'da seçim öncesi vatandaşlar kalebet giriş siyasi tercihleri için neler söyledi, işte sokak röportajı..

kalebet
Son Güncelleme: 27.03.2019 11:10
Anahtar Kelimeler:
RöportajıHalkısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Isparta 2019-03-25 15:10:45

bazı üniversite öğrencilerinin isparta halkını kötülemesinden bıktım artık. burdur'da öğrencilik yaptım. öğrencilerin alışveriş yaptığı bazı alanlarda fiyatlar isparta'nın 2 katı.kendi memleketlerinde fiyatlar nasıl bir baksınlar...

Misafir Avatar
şükrüüüüüüüüüüüüüüüü 1 ay önce @Isparta

merko otoparkını kime yaptırdın,kaça yaptırdın diyoruz ses yokkk.milletin parası ile bazılarını koynay mevlanaya geziye götürüyorsun.parası pulu olupta bu şekilde beleş seheyat edenlere zehir sıkkım olsun.ettirenlerde cayır cayır hesabını verecek.ya şüknüüüüüs açıkla yusuf ziya günaydın belediye başkanı olduktan sonra akrabayı talukat birlikte ne kadar mal varlığı edinmiş.niye korkuyorsun şükrüüüüüüüüüüü.hesap soramayacak isen çekil kenara...gökmen başkan hesabını sorar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EĞİTİM ŞART 1 ay önce @Isparta

şehri̇ kalkindiran öğrenci̇ olduğuna göre birakalim da fi̇ki̇r beyan etsi̇nler... üsteli̇k kötü bi̇r şey de söylememi̇ş hakli bence herkes eşi̇t şartlarda deği̇l kendi̇ çocuğun i̇le kiyaslayasin... si̇z i̇yi̇ olabi̇li̇rsi̇ni̇z burdur daha pahali da olabi̇li̇r ayrica ülkede ki̇ tek i̇l burdur da deği̇l o kadar ki̇şi̇ yorum yapmiş di̇kkati̇ni̇zi̇ öğrenci̇ çekmi̇ş neden? si̇zde bi̇r ispartali olarak hoşgörülü olun eleşti̇ri̇ye açik olun o zaman? gayet de mantikli konuşuyor üni̇versi̇te farki öğrenci̇ farki... bu şehi̇rde öğrenci̇ olduğu i̇çi̇n olumlu veya olumsuz yorum yapmaya hakki var sonuçta... şahsen ben de öğrenci̇yi̇ sevemeyen ispartaliya tahammül edemi̇yorum...

Beğenmedim! (2)
Avatar
veli 2019-03-25 13:24:12

yusuf ziya günaydın yetivesin gari oylar akp ye

Avatar
... 2019-03-25 19:38:12

vatandaş akpartiye oy vermek istiyor ama hem vekiller hem de başkan adaylarının çoğu halkın tercihi değil.. biliyorsunuz bizim insanımız dayatmalara gelemez. sanıyorum bu defa ağır hesap soracak ve yetivesin gari diyecek.

Avatar
vatadaş 2019-03-26 00:41:48

kaç bin kişilik ısparta da o kadar kişiye sordunuz 1 kişide yuzuf ziya demedi dimi .güldürmeyin adamı. bu arada videoyu düzenleyen arkadaşın ellerine sağlık.baya baya uğraşmış yuzuf ziya diyenleri silmek için :)

Avatar
Hile hurda 2019-03-25 21:39:23

BENCE VİDEO İLE OYNANMIŞ MUHABİR GİBİ DURAN KİŞİNŞN AKP YANLISI OLDUĞU BARİZ ORTADA. BENCE SADECE İŞİNE GELENLERİ YAYINLADILAR.

Avatar
Kayı boyundan Mustafa 2019-03-25 22:26:25

isparta on yıl geriledi bi beş yıl daha gerilemesin ısparta büyük devrimler istiyor... bunu da yapacak belli̇ evelAllah

Avatar
Sakallı 2019-03-25 11:38:00

Sınırda öldürüleee bizii

Avatar
Isparta 2019-03-25 16:33:02

i̇nsan ayrımı yapan biri değilim.vakif bursu ile okudum.dogu anadolu, iç anadolu, akdeniz bölgelerinde görev yaptım.yorumumda genelleme yok eleştiri ayrı tenkit ayrı.genelleme yaparak insanlara haksızlık yapıyor.istanbul değil evet oradaki kira buranın 3 katı

Misafir Avatar
EĞİTİM ŞART 1 ay önce @Isparta

vi̇deoyu tekrar i̇zledi̇m evet genelleme yapmiş isparta halki demi̇ş hoş deği̇l firsatçi i̇nsanlar her yerde bütün i̇llerde var laki̇n burada bi̇raz sui̇sti̇mal edi̇li̇yor bu konu bu da bi̇r gerçek... genelde öğrenci̇ler mezun olduktan sonra hem öğrenci̇li̇k yillarini hem de ispartayi özlüyorlar okurken de tam tersi̇ oluyor... yi̇ne de dürüst ve saygili bi̇r şeki̇lde düşüncesi̇ni̇ i̇fade etmi̇ş bazilari da son derece küstah ve saygisiz üsteli̇k bi̇r fi̇kri̇ bi̇le yok soran sorgulayan gençlere hoşgörülü olmak lazim bu açidan yani̇ :)

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi