haber32
banner77
14 Kasım 2018 Çarşamba 10:43
ITKM Gündeme yine geldi..
haber32

AK Parti ile diğer siyasi partilerin Ticaret ve Kültür Merkezi inşaatı üzerinden Isparta Belediyesine yönelttiği eleştirilere yanıt gecikmedi.

ITKM inşaatı ile ilgili flaş bir çıkış yapan MHP Merkez İlçe Başkanı Gürsan Taştekin, yüklenici firmaya atanan kayyum heyeti ile AK Parti’ye çağrıda bulunarak, “inşaatı belediyeye vermeleri halinde 6 ayda bitirmeyi taahhüt ediyoruz” dedi.

Kaynak:
haber32
Anahtar Kelimeler:
ıtkmSeçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Şakacı 2018-11-14 10:52:11

Şaka mı bu? Gursan amca yapma böyle

Avatar
Utanmaz mısın ? 2018-11-14 11:35:40

Utanmazlar ıspartanın aklıyla alay ediyorsunuz 10 yıl oldu 10 yazıklar olsun size

Misafir Avatar
Ali 1 ay önce @Utanmaz mısın ?

Evet 10 yıl önce inşaatı başlatan eski belediye başkanı. Hâlâ bitmedi. Fetocu firmaya ihale vermişler bir de

Beğenmedim! (3)
Avatar
Uğurlama var 2018-11-14 15:15:04

hayırlısı ile ziya başkanı bi uğurlayalım, ıtkm kendi kendine çözülür.

Misafir Avatar
akp 1 ay önce @Uğurlama var

akp nin adamının kazığı akp çözsün. zor çözer. herif öyle bir batırmış ki .çık çıkabilirsen.

Beğenmedim! (3)
Avatar
araslı 2018-11-14 13:56:49

Allahım ben rüyamı görüyorum

Avatar
Rasim 2018-11-14 14:31:16

Tek çare ITKM için Belediye başkanlığını Ak partiden OSMAN ZABUN beyin kazanması bakın görün Ocak 2020 ye açılışı yapılır. Yusuf ziya durduğu sürece orası açılmaz

Misafir Avatar
Ali 1 ay önce @Rasim

Hahahahahaha

Beğenmedim! (2)
Avatar
yeni başkan 2018-11-14 15:12:35

yeni seçilecek başkan burayı 3 ayda çalıştırır. az kaldı inşAllah

Avatar