haber32
banner77
05 Aralık 2018 Çarşamba 16:52
İttifak yokmuş gibi çalışmalarımızı yürütüyorduk.
haber32

MHP İl Başkanı Nail Bayram, AK Parti’nin Isparta’da aday göstermesi sonrasında şu değerlendirmede bulundu:  “Bizim belediye başkan adayımız 3 ay önce açıkladı.

İttifak yokmuş gibi çalışmalarımızı yürütüyorduk.

İttifak olur ya da olmaz biz Isparta Belediyesi’ni alacağız, bu seçimi kazanacağız.

Genel Başkanımızın ve AK Parti Genel Başkanının aldığı karara saygılıyız. Zaten ittifak yok gibi çalışmalarımızı yürütüyorduk. Öyle de olsa böyle de olsa seçimi alacağız.”

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bahçeli 2018-12-05 18:20:14

Sayın Bahçeli Isparta ve Günaydını satmış gözüküyor bu durumda.

Avatar
Haha 2018-12-05 17:27:28

Hahaha hihihi hohoho yallah

Avatar
Bu sefer olmaz 2018-12-05 23:18:51

Hükümet ekonomiyi batrdı. Mhp söz verdiği eyt. Yasasına ret vererek sözünden döndü. Ekonomiyi batıranların kuyruğu oldu. Millet bir uyarıtokatı atacak bu dönem hazır olun.

Misafir Avatar
lolo 7 gün önce @Bu sefer olmaz

belediyeyi m.h.p alır veya almaz fazlada öneli değil m.h.p nin fikirleri iktidardadır. özel harekat. mehmetçik,pöh bordo bereliler,ğüvenlik koruyucuları marksistleri dağda taşta afrinde,leş ediyor.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Asena 2018-12-05 23:47:27

Çok inandım.adam nasıl satılır gördük .imara açılan yerdenşrden önce ve sonra kim neler aldı,kim kime kaç hisseyi neden sattı gibi göründü.bunların listesini çıkandılar mı ?yeni gelecek başkan bunlara dikkat edecek mi ?kul ve kamu hakkı yiyerek zengin olan varmı ?eş dost akraba çoluk çocuk avanta almış mı almamış mı ?bunlar araştırılsın nail başkanım.

Avatar
piskevüt 2018-12-06 00:00:46

ıspartada boşa aday çıkardın piskevut chpnin sayesinde aldığın belediyeyi anananı ak sütü gibi akp ye ver artık

Avatar
Çalışmak... 2018-12-05 22:39:51

Bu dönem ne CHP den, ne de Ak partiden tepki oyu yok. Çalışmak lazım tabi

Avatar
Duamız YZG 2018-12-05 20:12:19

Allahın izni ile Başkan gene Yusuf Ziya Günaydın olacak inşêellah. Âmin, Âmin, Âmin.

Avatar
Allah yar ve yardımcınız olsun. 2018-12-05 20:35:19

Menfeat için kılıktan kılığa girmeyen, idoolojisinden, partisinden, doğruları söylemekten hiç ayrılmayan Yusuf Ziya Günaydının Rabbim yar ve yardımcîsı olsun. Artık Ak belediyenin çarşafını hemen heryere asabilir, birde kendi yaptığı projeler , yapılmaya devam edilen projelerin tamamı iyi bir sunum olarak hazırlanabilir!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi