haber32
banner77
13 Ekim 2018 Cumartesi 21:48
ittifaka limon sıkmayın
haber32

MHP İl Başkanı Nail Bayram’ın Cumhurbaşkanı’nın Isparta mitinginde yerel seçimlere yönelik açıklamasından  ‘ ittifak var veya yok sonucu çıkmaz’ şeklindeki söylemine AK Pariti Milletvekili Recep Özel tepki gösterdi..

Özel şunları söyledi;  

"Cumhurbaşkanımızın yerel seçimlerle ilgili konuşmalarına daha 24 saat geçmeden MHP İl Başkanı’nın hemen alel acele açıklama yapmasının uygun olmadığı kanaatindeyim. Sayın Cumhurbaşkanı orada bir konuşma yaptı Bırak bunun değerlendirmesini vatandaş yapsın. Sayın Genel Başkanımızın Cumhurbaşkanımızın açıklamalarının muhatabı Genel Başkanıdır. Bir il başkanının Genel Başkanın açıklamalarını teyit edici veya açıklayıcı fonksiyonu bırakın muhalefet partisinin kendi il başkanımızın bile yoktur.  Herkes kendi çerçevesini sınırlarını iyi bilmeli.  Israrla ve inat bir şekilde ittifakın yerele kadar indirgenmeyecek derecede yukarıda oluştuğunu hepimizin anlaması gerekiyor. Ama birileri inatla ve ısrarla 24 Haziranda yapılan ittifakın yerel seçimlerde de olması noktasında. Evet bizimde isteğimiz arzumuz ittifakın bozulmaması Bozulmayacağına da inanıyoruz ve bozulmayacak da. Ama bunu yerel de kısır siyasi çekişmeler, bir takım hesaplaşmalar kurban edilmeyecek kadar büyük bir oluşum ve kazanımdır ittifak. Lütfen İl başkanı düzeyinde bunun üzerine limon sıkmayalım. Kimse bunun üzerine limon sıkmasın”

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cumhurcu vatandaş 2018-10-13 22:29:41

Mhp li yiğit kardeşlerim.Sizler bu vatanın bütünlüğü için reise her zaman destek verdiniz.Reisin yanında eşrefi mahlukat oldunuz.Dimdik durdunuz.Bozkurt idiniz Akkurt oldunuz.Cumhur ittifakını bozmayınız.Bu memleket için bir ziya değil 1000 ziya feda olsun.Onun için reisin işaret ettiği Ak Parti adayı kimse ona yüklenip onu seçelim.MHP nin yiğit,kahraman,bozkurt olan dostlarımız cumhur ittifakı aynen devam edecek.

Misafir Avatar
KÜRT 2 ay önce @Cumhurcu vatandaş

haydi yalah,haydi yalah ğit sen başını kuma ğöm siz dünyada yoktunuz .milliyetçi hareket var idi. ne ak kurt olabilirsiniz nede karakurt olabilirsiniz olsa olsa ,ğösteriş meraklısı sizi haydi yalah başka kapıya

Beğenmedim! (4)
Avatar
kör çavuş oglu 2018-10-14 10:12:13

pek heveslıydık sankı

Avatar
KÜRT 2018-10-14 16:23:55

chp,hdp,ip,sp,marksi̇st//////////milliyetçi hareket,adelet kalkınma///// =alahın askerleridir .islam,muhammedin ordusudur. türk-islamın alparslanlarıdır.fatihleridir.,yavuzlarıdır.,osman gazileridir.

Avatar
ıspartalı 2018-10-15 11:53:57

cumhurbaşkanimiz isparta merkez beledi̇yesi̇ de dahi̇l tüm i̇lçe beledi̇yeleri̇ni̇ alacağiz. çok çalişacağiz. farkli bi̇r beledi̇yeci̇li̇k anlayişi i̇le beledi̇yeyi̇ yöneteceği̇z dedi̇. nokta. osman başkan şi̇mdi̇den hayirli olsun beledi̇ye başkanliğin. son nokta konuldu.

Avatar
Isparta 2018-10-14 19:16:51

Biz halk olarak kimsenin işareti ile hareket edecek değiliz! Allah bizlere akıl vermiş ve onu kullanmayı emr etmiş! Ülkeyi veya şehri iyi yönettiklerini düşündüğümüze oy veririz! İyi yönetemediklerini gördüğümüzde vermeyiz! Bu güne kadar genel seçimdede , yerel seçimdede böyle yaptık ve böyle yapmıya devam edeceğiz! Açıkça ittifak yerele indirilemez ne demek, genel seçimde ittifaka mecburduk, yerelde ihtiyacımız kalmadı demektir. İttifak diye Israr eden Mhp imiş algısı oluşturuluyor. Mhp de artık bu ittifak meraklısı durumuna düşürülmeye son verip, kendind inanarak son sürat yerel seçimlerde oy sayısını yükseltmek, her şehre Adanabüyükşehir ve Isparta gibi sevilen başarılı adaylar bulmalı ve seçimlere son sürat hazırlanmalı! Millette ülkenin gidişatından memnun olup olmadığını en demokratik şekilde sandıkta gösterebilmelidir! Yoksa tek partili sisteme gidecek değilya Türkiye, Elbette bütün partilen hizmette yarışmalı Ülkemizin kalkınması için!

Misafir Avatar
KÜRT 2 ay önce @Isparta

kusura bakma bütün türkiye ülkücü harekete minet borcu var o borcu ödemesi lazım dır .ğerek fetö ğerek pkk,ğerek marksistlere karşı devamlı dik durmuştur.amma malesef bu borcu ödememiş birde utanmadan ülkü harekete saldırıyorla insanlarda utanma yok malesef.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Durumu dikkatli okuyunca; 2018-10-14 22:30:52

Yerel seçimlerde %50 +1 oya ihtiyaç yok!
İttifak yok!
Yalnız bir dahaki genel seçimde gene %50+1 oy lazım, o zaman ne yapmayı düşünüyorsunuz?
Ayrıca millet maddi durumundan hiçte memnun değilken bu ne öz güven acaba!
Zaten son seçimlerde büyük şehirlerde ittifaka nazaran büyük oy kaybınız varken!
Yerelde ittifak meraklısı durumuna düşürdüğünüz Mhp'nin ittifak olmasada pek bir kaybı olmaz, hatta oylarını artırma ihtimalleri yüksek! Aslında Mhp'ye açıkça " İttifak yerele indirgenemez!" Sözünüz daha izah gerektirmez! Ap açık yerel seçimde ittifak yok demek olduğunu beyan etmişsiniz. Mhp il başkanıda zâten var yok diyemiyoruz ama biz , zâten Isparta halkıyla 10 yıldır ittifak içindeyiz! " demiş. Doğru olanda zâten Isparta halkıyla ittifak içinde hizmet etmektir yetelde, yan yandaş adam kayırmayla , her şeyi özelleştirmekle değil. Neyse siyâsette 24 saat uzun bir süre her şey her söylem değişir, değişmiyen fakire "Bu parayla ay sonunu nasıl getiririm?" Sorusudur!!!

Misafir Avatar
KÜRT 2 ay önce @Durumu dikkatli okuyunca;

ülkücülere sahip çımayan akp ye oy vermem ,amma il başkanı dediğin yumruğunu masa vurduğu zaman masayı kırıp devirmesi lazım .marsist chp,hdp,ip,perinçek ğibilerine değil oy 1 damla su vermem.cuhur ittifakında erdoğana oy verdim vekil seçiminde de m.h.p ye verdim.aynen devam

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nokta derken! 2018-10-15 17:34:51

Millet verecektir kararı! Son Karar milletindir!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi