18 Ekim 2016 Salı 10:33
Iyaş A.Ş'den Son Dakika Açıklaması..
haber32
ISPARTA KAMUOYUNUN BİLGİSİNE

1996 yılında temelleri atılan ve 20 yıllık mazisi itibariyle Isparta’mıza büyük değerler katmış şirketimizin faaliyetleri tüm hızıyla devam etmektedir.
Büyük bir aile olarak Isparta ve çevresindeki ticari faaliyetlerimizi kararlı bir şekilde sürdürmekteyiz.

Kuruluşumuzdan bu yana desteklerini ve özverilerini esirgemeyen ortaklarımıza, halkımıza ve çalışanlarımıza  teşekkür ederiz.


                                 Saygılarımızla,
                              IYAŞ Yönetim Kurulu    

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülsüm Eken 2016-10-18 10:50:58

Kayyum atanmadığı sürece sizden alış veriş yapmıyıcaz. Bahattin Şenol iyi eğlenceler sana....

Avatar
sıkıntı ne. 2016-10-18 12:20:36

Hayırdır. sıkıntınız neki böyle açıklama gereği duydunuz.

Avatar
iyaş ortağı 2016-10-18 12:36:06

20 yıldır üyesini sömüren her yıl gapamayla geçiştiren kar lar sır olup giden kayyum atanması gereken yer

Avatar
canan ay 2016-10-18 12:39:07

tutuştunuz değil mi? işçi hakları böle bagırta bagırta cıkacak....

Avatar
yusufcuk 2016-10-18 12:43:09

yusuf yusuf

Avatar
Şahin 2016-10-18 12:48:39

Uzun zamandır ıyaş markete girmiyordum. Geçen hafta şöyle bir girdim, dolaştım ve hemen hemen tüm ürünlerin fiyatlarında indirim uyguladıklarını gördüm. müşterileri azaldı herhalde.

Avatar
Fikri 2016-10-18 13:25:42

Artık iyasa gitmiyecegim. 15 temmuzda bu vatan için canını veren şehitlerimize saygimdan dolayi artık iyasa gitmiyecegim. İnsanlar canını verdi. Biz alışveriş yapmamisiz çokmu.

Avatar
Mehmet 2016-10-18 13:43:11

Isparta halkının kenarda köşede ne kadar parası varsa, insanları kandırarak topladınız. Yetmedi kar payı dağıtmayıp, yine kandırarak ellerindeki hisseleri topladınız. Halkın şirketi yine halka döner İNŞALLAH.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32