haber32
banner77
15 Mayıs 2017 Pazartesi 10:23
Iyaş Büyüyor
haber32

Isparta’nın yerli kuruluşu IYAŞ, hem yatırımlarıyla hem de karlılık payıyla büyüyor. 2016 yılında IYAŞ’ın hissedarlarına 2 milyon lira dağıtılırken, bu rakamın 2017 yılında da artacağı yapılan mali genel kurulda açıklandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet 2017-05-15 17:00:15

sayın iyaş yetkilileri başlığınızda da belirttiğiniz gibi büyümenizi umut ediyoruz en kısa sürede burdur bucak ilçesine bir şubenizi bekliyoruz önceki dönemlerde burdur bucakta yeni şube açılacak şeklinde bir habenizi okumuş ve sevinmiştik inşAllah bu durum gerçek olur ve sizin gibi güvenilir ve köklü bir firmayla alışverişin tadını çıkartırız

Misafir Avatar
cemil 5 ay önce @mehmet

yedigin ve yiyecegin kaziklarin tadini cikartirsin ancak kaninizi emer

Beğenmedim! (1)
Avatar
sÜMEYRA 2017-05-15 17:17:37

büyüme büyüyoruz demekle olmaz sayin başkan yeni̇ i̇craatlarinizi da göreli̇m lütfen

Avatar
@cemil 2017-05-15 18:52:32

iyaş firması kurumsal ve gerçekten bölgenin yıldızı olma yolunda bir firma ben tüm samimiyetimle biraz daha fazla şube açarak daha da kurumsallaşarak pazarlama tekniklerini uygulayarak sektörde bir çok firma ile rakabet edebileceğini düşünüyorum sayın cemil.bu konuda da vatandaş olarak bizlerin de bu şirin ilçede hizmet hakkımız olduğunu düşünüyorum.i̇nşAllah Allah ın izniyle daha da büyür ve bizler de hizmet görürüz

Avatar
cemil 2017-05-15 18:43:37

yalanci sahtekarlar arkadasim var yillardir kar payi almadi hissesini de elinden almaya calisiyorsunuz ucuz fiyata kim kul hakki yiyor o kurumda

Avatar
ıspartalı öğrenci 2017-05-15 18:56:06

abi samimiyetle söylüyorum 43 bin nüfuslu 6 bin öğrencisi olan bi yer bucak ve bi ıspartalı olarak buraya gerek kampanyalarınızla gerek fiyatlarınızla öğretecek çok şeyiniz var nokta

Avatar
Sakıp ağa 2017-05-15 19:07:36

Günün birin de Sakıp Sabancı ya nasıl zengin oldun diye bir soru yöneltmişler o da ne cevap vermiş biliyor musunuz borçlanmak borçlanmak borçlanmak demiş
O sebeple büyüme belirli bir hamleyi daha da ileri taşımayı düşünüyorsanız bu kelimeyi unutmamanız gerekiyor.Maalesef büyümek için borçlanmak ve korkmamak gerekiyor gözü kara olmak cesur olmanın getirisi oldukça yüksektir hamleyi ilk yapan her zaman kazanır saygılar...

Avatar
yorumcu 2017-05-15 19:15:39

yani özetle yatırım yatırım yatırım mı diyorsunuz?bir dinar bir burdur şube ile yetersiz artmalı ki sektörün parlayan yıldızı olsun öyle değil mi ?

Avatar
Vildannnnnnn 2017-05-15 21:53:05

Hadi yaaa yapmayın Allah aşkına indirim sırasında gördük yani çoğu mal üstünde aynı fiyatlar vardı bir de adı indirim bunun yani

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi