haber32
banner77
04 Aralık 2018 Salı 10:35
İyi Parti adayını açıkladı
haber32

AKŞENER, ISPARTA ADAYINI İLAN ETTİ GÖKMEN GÖKMENOĞLU

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, grup toplantısından sonra bazı illerin belediye Başkan adaylarını açıkladı.

İlk Isparta’yı açıklayan Akşener, Gökmenoğlu’na rozetini taktı. Akşener, Gökmenoğlu’nu davet ederken “Isparta’nın değerli evladı.

Ömrünü adalet arayışına adayan Baro Başkanımız” dedi..

Son Güncelleme: 04.12.2018 10:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat KARA 2018-12-04 10:45:54

HER KESIMDEN OY ALABILECEK ( BAHCELIYE KIZAN MHP LIDEN, ORTAK ADAY OLURSA AKP YE KIZANDAN, CHP DEN DE ALIR) DIYE TAHMIN EDIYORUM. DURUST BIR INSAN DIYE DUYUYORUM. KENDINI BIRAZ DAHA IYI TANITMALI BENCE HAYIRLI OLSUNN ISPARTAMIZA

Avatar
Ispartalı 2018-12-04 10:39:08

Tebrikler.. ortak aday yusuf ziya günaydın olursa oyum Gökmenoğluna!!

Avatar
DİNARLI 2018-12-04 11:03:26

hayırlı olsun yeni belediye başkanımız gökmen gökmenoğlu

Avatar
yusuf 2018-12-04 13:41:17

bence güzel projelerle halkın karşısına çıkarsa çok rahat kazanabilir. cumhur ittifakı yzg ile kaybedecektir.

Avatar
a.a 2018-12-04 15:41:37

dinarlı olarak gökmen beye hayırlı olsun diyorum yıllardır destek verdiğimiz sayın ziya günaydına teşekkür edip sivil hayatında başarılar diliyorum

Avatar
akoğlan 2018-12-04 10:44:43

bence ortak aday olarak mehmet aybatılı gösterilmeliydiki bi şansımız olsun niye böyle alelacele kararlar alırlar anlamak mümkün değil...neyse ziya 5 yıl daha başkan hayırlı uğurlu ola...

Avatar
Çünürlü Mehmet 2018-12-04 15:48:54

Ak parti kendi adayı olarak Osman Zabunu çıkarmaz yzg yi desteklese chp destekli iyi parti adayının şansı artar

Misafir Avatar
LOLO 7 ay önce @Çünürlü Mehmet

selo,baluken,zirto zirri ceza aldi

Beğenmedim! (0)
Avatar
TURAN 2018-12-04 11:37:36

kamyonlarla otoböslerle izmirden seçmen taşısanız bile iyi ipe dönmüş,dipsiz çukura dönmüştür.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi