haber32
banner77
06 Mayıs 2018 Pazar 14:08
İYİ PARTİ-DP İTTİFAKI
haber32

Demokrat Parti’nin İyi Parti ile yaptığı ittifak Isparta’yı yakından ilgilendiriyor. Zira Isparta Demokrat kökenli bir kent olarak biliniyor.

DP ile İYİ Parti Genel Merkez yöneticileri arasında yapılan görüşmelerde Isparta ile birlikte 4 şehirde 1. Sıranın DP kontenjanı olarak ayrılmasına karar verildiği öğrenildi.

DP Genel Merkezi’nin Isparta kontenjanı için bir bayan düşündüğü edinilen bilgiler arasında.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kapçıklara 2018-05-06 20:02:06

eyy millet akp ve mhp sıfatlı parti önümüzdeki seçimi kaybediceklerini anlamıya başladılar. ysk kullanıldı geçen seçim. bu seçim öncesi veya 2 gün sonrası kaybediceklerini iyice anladıklarında anayasa mah. devreye sokacaklar başkanlık referandum seçimini mah. kararıyla iptal edebilirler. bütün millet ve partiler bunu takip edin. b undan önceki seçim ana yasa mh. iptal derse haziranda seçim olmaz olsada geçersiz olur. tuzak burda. muhalefet uyan önlem al.

Avatar
Emekli 2018-05-06 17:00:23

chp lilerin partilerini bile emanet etmedikleri muharrem beye sizlerin de yardımıyla bütün memleketi emanet edeceğiz öyle mi ? geçiniz. rahmetli menderesin de kemikleri sızlıyordur şimdi.

Misafir Avatar
emekli 5 ay önce @Emekli

sen neyin emeklisin..

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Kapçıklara 5 ay önce @Emekli

emekli ye emekliden vatana millete kurucu değerlere hain olana zenginlikleri memleketi teslim ederken aklınız neredeydi sen artık sabun olmuşsun. ince kuruluşun temsili aydınlığın ışığı bunu gör içinde kaldığın mağarada göreceğin son ışıktır.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Vatandaş 2018-05-06 14:23:13

hava-cıva. şunu falan haber yapıyorsunuz.

Avatar
suriyeli 2018-05-06 18:55:01

ip partisine dikat etmek lazım.benden söylemesi ben bir suriyeli olarak gördüğümü söylüyorum.

Misafir Avatar
suriyeli 5 ay önce @suriyeli

adres yazıyorum:alparslan türkeş mah.börteçine sokak,devlet bahçeli apartmanı no 9 işik larda .ğelmezsen .kabak olursun ısparta kabağı ol kabak mübarek bir nimettir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
nickini sevsinler senin 5 ay önce @suriyeli

suriyeli nickiyle pusma oralarda erkekçe nereden olduğunu söyle

Beğenmedim! (6)
Avatar
aylin cesur 2018-05-07 10:25:51

demokrat partinin bayan adayı demirelin doktoru aylin cesur. bomba 32 de haberi yapıldı.

Avatar
bahri 2018-05-07 11:51:38

oldumu şimdi iyi parti adayı 2. ci sıraya oturacaksa ben iyi partiye oy vemem gider ak partiye veririm arkideş 1 ci sırada cevat gencay abey olması lazım ona göre

Avatar
Saygın 2018-05-11 12:47:45

nuri okutan ve nevzat korkmaz aday, aylin cesur da araya girebilir, ya da 1. sırayı alabilir, önümüzdeki hafta öğreneceğiz net bilgidir, 4. sıraya ise memleketimizden çıkmış, yurtdışında öğrenim görmüş, çok iyi eğitimli ve de genç birini vizyon olarak koyacaklar; sıralama değişebilir ama tüm öngörü bundan ibaret

Avatar
Savlı 2018-05-06 21:07:10

Demokrat partiden şaşmayan ama yerine göre mhp yerine göre iyi parti de sıcak yaklaşmaları olan ak parti olmasında kim olursa olsun görüşü olan ama ortağı ak partili olan dede var. Onu yapın.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi