haber32
banner77
19 Şubat 2019 Salı 16:52
İyi Parti Isparta Belediye Meclis Üyesi adayları
haber32

    GÖKMEN HAKKI    GÖKMENOĞLU    
            
    AHMET    AYDOĞDU    
    BURAK    AKŞAHİN    
    RAMAZAN BAYRAM    KABALAK    
    HASAN    KARACA    
    MUSTAFA METE KINAY    
    MUSTAFA    DÜLGERBAKİ
    AHMET DOĞAN UYAR
    BAYRAM    ALBAYRAK    
    SONER   TUNÇ    
    ALİ KOÇAL
    İSMAİL AKYOL   
    HALİL ELİTOK
    ŞENER TANRIKULU 
    GÖKHAN   TEMELLİ 
    HALİME ELİTOK
    ŞAZİYE    OĞUZ    
    HAYDAR    ÜNAL    
    MUSTAFA    OZATA    
    PEMBE    GÖRGEÇ    
    OZGUR  ERKOÇ
    MESUT ÖZÇELİK    
    UĞUR ÇALIŞKAN   
    NURAN ÇÖLERİ
    TEKİN  AYAN    
    HİLAL    DEMİR    
    MEHMET ÖZCAN
    HÜSEYİN    IŞIK    
    TANER ÇALIŞIR            
 

Son Güncelleme: 19.02.2019 18:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
spartalı 2019-02-19 20:46:30

kabalak ne iş yapamayacak diyordum ki bu iş için secilmiş yazık iyi partiye çok yazık yola çıktığı adama bak ....

Misafir Avatar
yorum 5 ay önce @spartalı

gerçekten gökmen bey nasıl olduda yaptı bu hatayı anlamadık

Beğenmedim! (3)
Avatar
Halo dayı 2019-02-19 17:19:55

hayırlı uğurlu olsun ıspartamıza, süper bir liste

Avatar
has ıspartalı 2019-02-19 17:40:02

zaten belediye bakanlığını kazanamayacak. ip e vekil olabilirmiyim acabaaaaaaaaaaaaaaaaa hazırlığını yapıyor. 5 sene dile kolay ,oda olmaz sa, ıspartam kendine bir iş verir .

Avatar
yabancı (GAVUR DEĞİLİM ) 2019-02-19 17:45:53

yavvvvvvv ben yabancıyım . kime oy verdiğimi bilmiyorum beni kandırmayın. bana bir akıllı çıkıpta buna oy ver demiyor ben akıldan özürlüyüm, kafamın bir tarafı,çalışmıyor ğözüm birisi ğörmüyor okuyan cahiler yorum yapmasın okumayan cahiler yorum yapsın.yorumlaruınızı bekliyorum.

Misafir Avatar
senirli 5 ay önce @yabancı (GAVUR DEĞİLİM )

boz eşekler yorum yapıyor yorum yapmasınıda bilmiyor .bayrak denilmez bez parçası veya bez paçavrası denilir. ıspartanın adınıda berbat ediyorsunuz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Hasan 5 ay önce @yabancı (GAVUR DEĞİLİM )

aklın varsa oku len dangalak ? pkk bayrağını hava limanlarına diktiren,apo ve pkk bayraklarını serbest hale getirdik diyen,haburda davul zurna çaldıran,açılım yapan,barzaniye kırmızı halı seren,katil apoya sayın diyen,şehitlere kelle diyen,vatan haini şivan perveri protokole oturtan senin deden mi yoksa babanmıydı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
patron 5 ay önce @yabancı (GAVUR DEĞİLİM )

gavur degilsin ama davarsin

Beğenmedim! (4)
Avatar
jammer 2019-02-19 18:11:50

bedeva mezar yok mu abukat bey. bedeva mezar arıyorum.yabancılara boş mezar varmı?

Avatar
ozans 2019-02-19 20:47:34

ramazan kabalak mı çok komik bir liste olmuş

Avatar
yabancı(gavur değilim) 2019-02-19 18:28:56

ip-----------ip
bir boş mezar arıyorum.
ip-----------ip

Misafir Avatar
keçiborlu 5 ay önce @yabancı(gavur değilim)

o beze bayrak değil bez baçavrası denir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hasan 5 ay önce @yabancı(gavur değilim)

len dangalak ? pkk bayrağını hava limanlarına diktiren,apo ve pkk bayraklarını serbest hale getirdik diyen,haburda davul zurna çaldıran,açılım yapan,barzaniye kırmızı halı seren,katil apoya sayın diyen,şehitlere kelle diyen,vatan haini şivan perveri protokole oturtan senin deden mi yoksa babanmıydı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
son yorum.SON YORUM 2019-02-19 18:57:16

ben benim değişik rumuzlarla yorum yaptım. benim kimin kazanacağı umurumda değil lakin yorumlarıma cevap verilirken ırkçılık ,ıspartalı olmayana karşı,büyük bir kin olduğunu ğördüm.veya cahilik had safhada .öyleyse madem ki: böyle düşünüyorsanız .Allah size akıl fikir versin.yere düştüğünüzde kurtaran yok mu demiyeceksiniz son yorumum olacak.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi