haber32
banner77
13 Ekim 2018 Cumartesi 13:57
İyi Parti'ye Giden Ülkücüler Geri Dönün
haber32

MHP İL Başkanı Nail Bayram İYİ Parti’ye giden ülkücüleri MHP’de siyaset yapmaya çağırdı.

Bayram, “Özellikle İYİ Parti kurulduktan sonra bizim canımız ciğerimiz arkadaşlarımız gitti. Sayın Genel Başkanımızda açıkladı bu konuyu. Kardeş kardeşi istemeyebilir ama uçurumun kenarına geldikten sonra kucaklamasını da bilir.

Biz bu kırgınlıkları bir taraf bırakıp arkadaşlarımızı ağabeylerimizi partimizde yeniden siyaset yapmaları için yanlarına gideceğiz. Hoş seda edeceğiz. Kimseye önyargılı bakmayacağız. Biz 1980 öncesi 5 bin şehit vermiş bir partinin mensuplarıyız.  

Paylaşmayacağımız bir şey yok. O ağabeylerimiz hiçbir beklenti içinde olmadan şehit oldular. Dolayısıyla bizim önyargılı olma lüksümüz olamaz. Arkadaşlarımızı toplayacağız. Özellikle ilçe ve beldelerde sıkıntılar vardı. Tüm teşkilatlarımızla yan kuruluşlarımızla tek yumruk olarak çalışmalarımıza devam edeceğiz'' dedi.           

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaMhpNailBayram
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halıkentli 2018-10-13 16:09:53

MHP diye bir parti kaldı mı Bahçeli Akkurt olduktan sonra hepiniz AKP ye geçin.Ülküçlük diye birşey bırakmadının. Hepiniz saraya kül köle oldunuz kraldan çok kralcısınız Türkeş in kemiklerini sızlattınız.

Misafir Avatar
saim 3 gün önce @Halıkentli

halıkentli; diline, kalemine, yüreğine sağlık. insanlarda pişkinlik dizboyu. verilen karşı cevaplara önem verme lütfen. hafızası sağlamlar dünü de bu günü de biliyorlar.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
kıllı kerim 3 gün önce @Halıkentli

kimin kime kul köle ettiğini biliyoruz .kimin katerinaya anamdır,marksa babamdır,staline dedemdir diyenleri biliyoruz.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Bozkurt 2018-10-13 17:21:41

irkçılak,fatiha bilmezler,hayvanlar,deyip rahibi bırakılmasına adalet diyenlerle cumhur ittifakı yapmayacağızı deklare edin hemen gelelim

Misafir Avatar
kıllı kerim 2 gün önce @Bozkurt

nail başkanım. dönmeleri için hepsi ğidip başbuğun naaşını başında yemin etmeleri lazım bir daha davamızı satmayacağız,onda sonra osman gaiye gidip,ziyaret etmeleri lazım birde devlet beyden ,türk millyetçilerinden üzür dilemeleri lazım

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
kıllı kerim 3 gün önce @Bozkurt

heuuuuuuuuuuuuuuu,huevuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (13)
Avatar
Alpertunğa 2018-10-13 17:28:55

beş bin ülkücü şehide fatiha bilmezler diyenlerin ağzına bir tokat yapıştır sona konuş.bu beş bim ülkücü şehide ırkçılar diyenleri hemen unuttun mu ?bunlarıh hesabini soracakmısın yoksa arkalarında devlet gibi el pençe duracakmışım?eyyy rahmetli türkeş bunları iyi ki görmedi kahreder di .benim ülkücülerime ne oldu diye

Misafir Avatar
kıllı kerim 3 gün önce @Alpertunğa

heuuuuuuuuuuuuu,huevuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,huhueuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (9)
Avatar
KÜRT 2018-10-13 14:50:34

başkan haklısın. amma başbuğumuz rahmetli alarslan türkeşin gençliğe hitabesini hatırlatmak istiyorum.diyorki:emanet olan davayı kucakladım.hiçbir şeye aldırmadan ileriye doğru yürüyorum.bozkurtlar(börteçineler) beni takip edin.herhanği bir meseleden dolayı yere düşersem bayrağı alın daha da ileriye ğidin. benimle ğelip ğeri dönen (dönekler ) varsa ....... alparslan türkeş

Avatar
Sami 2018-10-13 17:25:48

kimler saraya koşuyor her şey tıkır.hediye uçak geldi,rahiq bırakıldı .kim hesap soracak ?söyle ?hesabı sormuyorsan muhalefet eğil iktidara bastonsuz

Misafir Avatar
kıllı kerim 3 gün önce @Sami

heuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,huevuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (11)
Avatar
Avni 2018-10-13 18:30:28

bana türklükle gelmeyin,milliyetçiliği ayaklar altına almış bir iktidarız diyenlere tükürdüğünü yalatın,davanızı saraya satmadığınızı kanıtlayın koşa koşa geliri. başbuğ türkeşin partisine orası bizim partimiz.ülkücülere hakaret ettirenlerin partisi değil zaten

Misafir Avatar
kıllı kerim 3 gün önce @Avni

heuuuuuuuuuuuuuu,hueuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (10)
Avatar
Veli 2018-10-13 17:23:17

sen önce kamu haklarını savun.valilik otoparkı kime kaç lira yaptırımdı her yeri akıyor kokuyor kimlere verildi bu ihale hesap sokabilecekmişim ?ziyaya sor bakalım kime yaptırmış burayı

Avatar
Metin gerçek ülkücü 2018-10-13 21:38:03

Bazı illerden aday çıkartmayan, gerçekte ülke yönetmeye hiç talip olmayan, oturduğu yerden sadece bağırıp çağırarak arkadaşlarını yönettiğini zanneden, kendi sözlerine birtakım vehimler yükleyerek başkalarına ayar verdiğini zanneden bir politikacı olabilir mi ?Böyle bir politikacının arkasından gidilir mi ?

Misafir Avatar
kılsız kerim 11 saat önce @Metin gerçek ülkücü

ğidilir işte ğidiyorlar.heuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,huevuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi