16 Ekim 2016 Pazar 06:59
KAFELER CADDESİNDE 1 KİŞİ BAŞINDAN VURULDU
haber32
Isparta’da alkollü eğlence mekanında çıkan kavgada silahla bir kişi kafasından vuruldu.

İddiaya göre Isparta kafeler caddesindeki bir eğlence mekanına gelen Özgür K., mekanda çalışan Hakan B.ile tartıştı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi sonrasında Hakan B. silahını çıkararak Özgür K.'ye ateş ederek başından yaraladı. Silah sesleri üzerine büyük bir panik yaşandı.

Hemen 112 Acil Servis ambulans ekiplerine haber verildi. Yaralı hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralının durumunun ağır olduğu öğrenilirken,Polis olayla ilgili inceleme başlattı.
Son Güncelleme: 16.10.2016 08:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abc 2016-10-16 15:28:29

Polis arama yapmalı silahla alkollü mekana girilmemeli. Kapanış saatinden sonra sadece kapılar kapanıyor ama içerde eğlence hertürlü devam ediyor, kontrol şart.

Avatar
gurbetci 2016-10-17 04:27:44

Ispartamın da suyunu çıkardınız ne denir Aferin böyle devam edin

Avatar
ISPARTA 2016-10-17 05:49:41

KAFELER CAD. HER YER HUKUAT ADAM BELİNDE SİLAH TAŞIYOR HEMDE KAFELER DE POLİS NE YAPIYOR ...RUHSATLI BİLE OLSA OHAL KAN. GEREĞİ TAŞIYAMAZ SUÇ ORADA SATEN SİLAH VAR UYUŞTURUCU VAR VAR OĞLU VAR. POLİSİMİZİN BURADA (KAFELERİ ) GÖZ AÇTIRMAYACAK ÇÜNKÜ ISPARTANIN PİSLİK YUVASI BURALAR

Avatar
esnaf032 2016-10-17 08:54:36

bu birahanelere ruhsat veripte ıspartayı yavaş yavaş ayyaşlaştıranın kafasına sıkıcan asıl

Avatar
Sağ duyulu vatandaş 2016-10-17 11:58:10

Alkollü eğlence mekanları şehir dışına taşınmalı, kafeler caddesinden ailelerde geçiyor, öğrencilerde

Avatar
ıspartalı 2016-10-17 13:31:12

böyle olaylarla anılmak istemiyoruz.kafeler caddesi-sokağı her neyse denetim altına alınmalı.özellikle gençler için olan mekanların yakınlarında orta ve üst yaş grupları içinde yerler açılsın ki,biraz tertip-düzen gelsin.insan akşamları oralarda dolaşmaya korkacak.silah ne yahu?bu dönemde bile hala taşınabiliyor mu?bu ne öfke kardeşim?her kızan silaha mı davranacak-cana kastedecek!?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32