haber32
banner77
09 Mayıs 2018 Çarşamba 23:20
Kafeler Caddesinde romantik anlar
haber32

Tabi merak edenlere bu teklifin sonu ‘evet’ ile bitti...

Genç çifte bir ömür boyu mutluluklar dileriz..


haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bos bos isler 2018-05-10 05:35:25

su evlilik tekliflerinizi mahrem ortamda yapin artik

Misafir Avatar
boş 2 ay önce @bos bos isler

düğünü nişanı falanda gidin odanızda yapın kimse görmesin aman mutluluk paylaşılırsa güzel olur seni onu bunu şahit etmiş herkese ilan etmiş ne var bunda sokakta iki kişi kavga etse etrafında çember oluşur bunun neyi zarar anlamıyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
Haber32 size böyle basit haberler yakışmıyor 2018-05-10 07:44:40

Kahbeler caddesi Isparta halkının ahlakını bozdu. Hertürlü pislik var. Lütfen çocuklarımıza sahip çıkalım yoksa elden gitmesi an meselesi. Fuhuş arttı saygı azaldı hertürlü ahlaksızlık arttı. O caddeyi imha etmek lazım.

Misafir Avatar
noldu acaba 3 ay önce @Haber32 size böyle basit haberler yakışmıyor

bir kızla arkadaşlık kuramayacak kadar fikirsizlerin böyle güzel mutlu anlara bu şekilde yaklaşması gayet normal şehir senin neyine git sen parkta oyna insanlara hakaret etmek bu kadar basit mi eline fırsat geçse en önde sen koşarsın ama neyse

Beğenmedim! (11)
Avatar
abdullah 2018-05-10 02:49:03

fuhuş ve esrar yuvası , yazıklar olsun ıspartalılara bu yusuf ziya ahirette bunun hesabını veremez

Avatar
gariban 2018-05-10 11:09:50

bunda ne var anlamadım yorumlara bakıyorum da ahlaksızlıkla ne alaka oğlan evlenme teklifi etmiş daha ne olsun iş ciddiye binmiş beyler anormal bişiy yok!

Misafir Avatar
işte 3 ay önce @gariban

işte ısparta nın bu kadar gelişmesine bu kadar nimete kavuşmasında en büyük pay sahibi olan o gençlere hakaret edecek kadar düşüncesiz insanlar varken biz adam olamayız yeni nesilde türkiyenin neresinde olursa olsun ıspartadan yolu geçmiş insanlar olacak ama burayı iyimi kötümü anacaklar orası meçhul insan olmak bedava aslında ama ucuza rağbet yok biz lafı eleştirmeyi hakaret etmeyi adamlık sayıyoruz

Beğenmedim! (3)
Avatar
GERİ KAFALILAR 2018-05-10 14:29:46

zihniyeti bozuk kişiler ne kadar da kötü yorum yapmış. insan da azcık da olsa vicdan olmalı

Avatar
mutlu 2018-05-10 14:01:25

musmutlu seneler diliyorum gençlere . . .

Avatar
Ispartalı 2018-05-10 10:57:39

mesajlarım gizlenmiş ya da silinmiş ne oldu zorunuza mı gitti

Avatar
amaaann be 2018-05-10 18:52:10

baydı artık bu şov işleri be.

Misafir Avatar
amaan beya 2 ay önce @amaaann be

sana mı yaptı şovu neden baydı neden sıkıldın beybisi alan memnun satan memnun sanane

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi