haber32
banner77
02 Ekim 2006 Pazartesi 10:08
KANALİZASYON GÖLE AKIYOR
haber32

Mahalle halkı bu pis kokulardan rahatsız olduğunu telefonla gazetemizi arayarak bildirdi. Vatandaşlar, haber ekibimize kanalizasyon akıntısının yerini göstererek ilgilileri uyarmamızı istediler.

   Göl"e akan kanalizasyon olduğu sanılan pis suyun mavi bayraklı plaj ve içme suyu olarak da kullandığımız Eğirdir gölüne yakışmadığını söyleyen Mahalle halkı ilgilerin önlem almasını istedi.

YeniExpres

haber32
Son Güncelleme: 02.10.2006 10:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dfgd 2011-06-03 07:53:48

yazıklar olsun demireli yuhalayanlara terbiyesiz nankörler...herdevrin adamı yalakalar

Avatar
kimi arıyosa artık 2011-06-03 08:23:33

vali bey kimi arıyosun??

Avatar
ALİ GÜLERYÜZ 2011-06-03 08:53:50

her şey güzel ve hoş ama ISPARTALILARIN ISPARTALIYA YUHALAMASI KADAR bir terbiyesizlik yok.Bir ISPARTALI olarak bunu kabullenemiyorum. Ne yapıp yapmadığı önemli değil ama ISPARTALI İSEN Bu yanlış kardeşim.Bir ISPARTA LI OLARAK BU YAPILAN HAREKETTEN UTANIYORUM. AK PARTİLİ arkadaşlarımda bunu kabul edemediler. Yanlış olduğunu onlarda kabul ettiler.Lütfen sizlerden bir özür bekliyor bu ISPARTA halkı bunu unutmayın.

Avatar
RTE 2011-06-03 09:12:34

TAYYİBİN SAYESİNDE YAŞIYORSUNUZ VARYA.YOKSA VEKİLLER DAHİL TEŞKİLAT ISPARTADA SIFIR.

Avatar
hakkı turanoğlu 2011-06-03 09:51:51

AKP nin ısparta ya yaptığı hizmet balamandan ibarettir.Halk balamanı istemediği halde balaman tekrar aday edilmiş ve ısparta gözden çıkarılmıştır. Tayyip erdoğan ısparta da teamül yoklamasına uymamış ve ıspartalının isetdiği kişileri bile aday etmemiştir.Tayyip için ısparta silinmiştir.Bizde AKP yi sileceğiz o kadar

Avatar
Emre Sert 2011-06-03 14:31:19

Akparti ısparta teşkilatı ve teşkilattaki adamlar olduğu sürece akparti genel seçimlerde değil ama belediye secimlerinde ıspartada kazanamaz.

Avatar
yilmaz kösen 2011-06-04 23:11:04

ula hicmi mhp nin videosu yok bu kadar tarafsz olmayayin ayiptir gün gelir devran dönersizinde ampülünüz söner

Avatar