haber32
banner77
10 Kasım 2006 Cuma 07:56
KAPKAÇCI KATİL ÇIKTI
haber32

Isparta'da bir kadının çantasını çaldıktan sonra kaçmak isterken yakalanan 2 kişinin, Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde çıkan silahlı kavgada 2 kişinin ölmesine neden oldukları belirlendi.

   İddiaya göre, 2 Kasım 2006 tarihinde Antalya'nın Manavgat İlçesi'nde 4-5 kişi oldukları tahmin edilen bir grupla Adıyaman'ın Kahtalı nüfusuna kayıtlı Cumali Çayır arasında, 200 YTL'lik alacak-verecek meselesi yüzünden tartışma çıktı. Tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi sonucu, Cumali Çayır ile olay yerine 100 metre mesafede mangal yakmaya çalışan Ahmet Tosun isimli vatandaş vurularak yaralandı.

     Manavgat Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Çayır ve Tosun, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayın ardından A.M. (Ayhan Meşe) ve olayın azmettiricisi olduğu iddia edilen M.A. (Metin Altınbaşak) kayıplara karıştı.

     Olaydan sonra Isparta'ya kaçan A.M. ve M.A., Cumhuriyet Caddesi Aygaz Bayii önünde Arzu Dönmez isimli kadının çantasını alıp kaçtı. Emniyet yetkilileri tarafından olaydan hemen sonra yakalanan zanlıların sorgulamasında, Antalya'da cinayet suçundan arandıkları tespit edildi.

    Dün Isparta Adliyesi'nde ifade veren zanlılar, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak Isparta Kapalı Cezaevi'ne gönderildi.

haber32
Son Güncelleme: 10.11.2006 07:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
istiklal gülfidan 2006-11-14 06:55:00

ne bu kapkaççılardan çektiğimiz yüce mahkememiz bunlara neden gereken cezayı vermıyor böyle olursa bunlar ın sonu gelmez

Avatar
Isparta sevdalısı 2009-03-11 13:40:00

Merhaba Muhammet bey sizin güvenirliliginizi kendim bizzat denedim eyvallah bu konuda diyecek bir sözüm yok demekki Sayın YUSUF ZİYA GÜNAYDIN da sizi kendine göre daha güvenilir ve daha samimi bulmuş Isparta için bu buluşma gercekten cok önemli secime sayılı günler kala hakaretlerin boy boy oldugu aile ortamından bahsedilen kimin kime ne türlü yakıştırmaların yapıldıgı şu ortamda vatandaşların kafasındaki soru işaretlerinin silinecegi adam gibi adamların görülecegi bir acık oturum olması dilegiyle sizede yürekten başarılar.Vatandaşlarımızın Isparta sevdalısı hiç bir menfaat gözetmeyen yalanı dolanı olmayan içinde Allah korkusu insan sevgisi olan dürüst ilkeli bir başkanı secmeleri dilegiyle zaten bu model tek bir insanda var siz onu zaten anladınız.))::))

Avatar
ahmet 2009-03-11 15:33:00

boşver sayın günaydın ısparta senin ne kadar dürüst bir insan olduğunu biliyor... sen yargıya aslanlar gibi hesap veriyorsun aybatılıya niye hesap vereceksin...aybatılı şatosunun, sadece 16 milyara belediyeden aldığı belediye işhanındaki dev dükkanların(kanal 32 binası, güvenlik 32 binası ve aybatılının sürücü kursu bunların hepsi aybatılının) hesabını versin... yargıtaydaki dosyalarla seni yıpratamazlar... ama muhammed uslu ramazan acar'dan kesinlikle daha iyidir(tabi eski patronu aybatılıyı kayırmazsa.)... saygılarımla

Avatar
soğan erkeği 2009-03-12 17:07:00

ama olay aybatılının televizyonunda olacak. Ayrıca aybatılı kimdir? Aybatılı birsaşı Isbaşın ömür boyu tek bayisi yapan kişidir. Günaydın bunu iptal ettiği için davalık olmuştur. Balamana temyizdeki bu olay sorulduunda ben takp ediyorum özel olarak demiştir ve birsaş temyizi kazanmıştır. Belediyenin savunmasının bir kopyasını basına dağıtsalarda belediye bu işte haklı iken nasıl haksız olmuş öğrensek. Soğan erkeğinin ricasıdır bu. Rekabet kurumu kararıdar var ayrıca. Isbaş tekel bir kurum ıspartada( kapasite itibarı ile ve ruhsatlarla) ve birsaşı tek bayi yapmasıda rekabet krruumu kararıyla bile dönebilecekken nasıl olurda kaybedilir merka edin ey Ispartalı seçmen. Aybatılı dün becermiş bu işleri bugünde becererim diyor kendisi. Aman dikkat edin.

Avatar
İSİMSİZ 2009-03-13 08:14:00

DP ADAYI MEHMET AYBATILININ DEDİĞİ GİBİ BÜTÜN BASIN MENSUPLARI İLE BİR ARADA OLMALI.. BÜYÜK BİR OTURUM GERÇEKLEŞTİRİLMELİ

Avatar
Arif 2009-03-13 09:37:00

adamın biri çıkmış oyum aybatılıya diyor.Kendisini de anap mkyk üyesi-erkan mumcunun yakın arkadaşı-anap ın sembol ismi olarak taktim etmiş.Başka türlü taktim edemiyor herhalde.Yahu bunlar 2004 yılında AKP rozetleri ile balamanla dolaşıp esnaftan oy istemedilermi.?Ak Parti rozetlerini mumcu ile birlikte takmadılarmı ??? Millet onların aklı ile hareket edip balamanı seçmedimi ?? Şimdi millete akıl vermeye kalkıyorlar.Bide hiç bir sebeb göstermeden oylar aybatılıya diyorlar.Yahu aman aman akılları ile kendilerini bi idare etsinlerde sonra millete akıl versinler.Ispartalının akla ihtiyacı yok.Hele hele bunların aklına ihtiyacı yok.Her taraf hava civa.İcraatta memlekete bir hizmetleri olmuşmu acaba.Bir büyük ne demiş bakın;Çok takım elbiseli gördüm içinde insan yok,çok insan gördüm üstünde elbise yok.Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol.Keser döndü sap döndü.Gün geldi hesap döndü.Daldan dala daldan dala zoplayalım kardeşler

Avatar
aylık 500 milyoncu 2009-03-14 20:50:00

Sayın Başbakanımız;hani bir şarkımız vardı.Beraber yürüdük biz bu yollarda,beraber ıslandık yağan yağmurda diye.Ama Hasan balaman kebabları nargileleri hep yalnız götürmüş şart olsun. Ammada sağa sola hediye vermiş,aklınız durur şart olsun.Bİr benzin bir araç kiraları vermiş hayret yani.2004 te bu kişi belediyeye yürüyerek gidip geleceğim.Hizmet için makam arabamı satacağım demişti.Audiyi çekti,vasvagene deri döşetti.Cayır cayır gitmiş belediyenin fakir fukaranın paracıkları.Halk Pazarındaki zemin dükkanların alayını kadıahmetlere verivermiş.Neden verdiki.Var bunun altında bir bit yeniği.SEçimler gelmeden tapularınıda vermiş.Çöp ihalesini 9 trilyona vermiş bir şirkete.Yani olmuyor sayın başbakan.olmuyor.Biz evimizde kömür pirinç beklerken.Sizin belediye başkanının ıscaçık oturuyor villacıkta.Yani velhasıl kelam;Beraber falan yürümüyor sizin aday gösterdikleriniz haberiniz ola.Aslında balaman bizim gibi yaşasa iyi olur amma velakin alıştı lüküs yaşamaya.Yanındakilerde lüküs yaşıyo haaa bunuda bilin.11 milyar bir danışman maaş mı alır kardeşim.NE yapıyo.Türkiyeyimi kurtanıyo.Ne aklı ne projesi var bu maaş alanların.Demekki yamukları kapatıyo,kasalık yapıyorlar belli.

Avatar
gizli 2009-03-15 15:53:00

benim tek bir inandıgım bir şey var oda sayın mehmet aybatılı başkan olursa herşey eskisinden daha iyi olacaktır yusuf ziya günaydın bence korkusundan çıkamıyor ekrana mehmet aybatılı demiyorki iylen burda cıksın diye baska yerde de hesaplaşırım diyor tabi yusuf ziya günaydın da cık iyi biliyor ki poyam ortaya cıkcacak diye kaçıyor

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32