haber32
banner77
03 Haziran 2018 Pazar 14:29
KARAMOLLAOĞLU ISPARTA’DA
haber32

Miting alanında konuşan Temel Karamollaoğlu, "Tam olarak dostumuzu bilemiyoruz. Ekonomi darmadağın. Dolar aldı başını gidiyor. Seçimden sonra ne olacak bilemiyorlar. Dolar yükseldi, faiz yükseldi enflasyon yükseldi. Ne yapacaklar, borç isteyecekler. Kimin kesesinden çıkacak bizim, sizin kesenizden çıkacak.
Çünkü ithalat ihracattan daha fazla büyüyor. Bu ekonomiyle bu politikayla Türkiye düze çıkamaz. 
Allah rızası için şu sistemi değiştirin. Onun için değişime ihtiyaç var. 

Saadetliler, "Bilge başkan gelecek zulüm bitecek" diye slogan atıyorlar.

Miting devam ediyor..

Son Güncelleme: 03.06.2018 14:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
devam 2018-06-03 18:22:41

chp ile hdp ile hareket ediyorsunuz ya daha size ne diyelim..

Avatar
Atilla Mayda 2018-06-03 15:10:41

chpliler de gelmiş, en doğal hakları artık ittifak olunca.

Avatar
Vatandaş 2018-06-03 17:15:19

koltuk aşkı insanları nasıl aşağılık durumlara düşürüyor, yazık.

Avatar
vay beee 2018-06-03 18:23:34

chp saadet yan yana başımıza taş yagacak....

Misafir Avatar
o k u y u n 1 yıl önce @vay beee

http://www.radyo7.com/icerik/7052-o-kol-kurusun-temel-bey

Beğenmedim! (2)
Avatar
umut 2018-06-03 15:49:19

boş meydan da taşıma paralı dinleyenlerle miting vay milli görüş bu hallere düşmek sana yakışmadı

Avatar
Veli 2018-06-03 17:54:13

akp dinar dazkırı, karaman, burdur, denizli vs vs bindirilmiş kıttaları taşımıştı. buradakilerin hepsi ispartalı.

Misafir Avatar
kurnacı 1 yıl önce @Veli

veli konulara cok hakımsın gözüm yasardı.demek akp ye adam yasıyan sensın bızde senı arıyorduk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
geçmişini unutan ingiliz.... 1 yıl önce @Veli

Sivasta yaşanan o meşum olaylardan sonra şahsınıza benzeyen sakallı birinin resmini, yıllarca medyada dolaştırıp size küfreden bu insanlar, şimdi hangi dağda hangi kurt öldü de, bir anda aşık oldular ki, kolunuzdan tutup sizi tv, tv gezdiriyorlar?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hüsam 1 yıl önce @Veli

kavun koklamasını bılıyorsan senı kadrolu karpuzcu yapalım veli...

Beğenmedim! (5)
Avatar
hasso 2018-06-03 17:56:43

temel dede. .gönül adamı ve bilge insan. bir chp li olarak seni takdir ediyorum. dürüst ve mert insansın. Allah yolunu açık etsin.

Avatar
bravo 2018-06-03 18:31:30

bravo karamolla reis işte gerçek reis ak partiyi sandığa gömecek reis

Misafir Avatar
geçmişini unutan ingiliz.... 1 yıl önce @bravo

Sivasta yaşanan o meşum olaylardan sonra şahsınıza benzeyen sakallı birinin resmini, yıllarca medyada dolaştırıp size küfreden bu insanlar, şimdi hangi dağda hangi kurt öldü de, bir anda aşık oldular ki, kolunuzdan tutup sizi tv, tv gezdiriyorlar?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
sen buna inanıyormusun 1 yıl önce @bravo

çok yazık çok

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi