haber32
banner77
11 Ocak 2019 Cuma 10:50
Kayyum Heyetine Eksiksiz katılım daveti
haber32

Yerel seçimler öncesi Isparta kamuoyunun bir numaralı gündem maddesi, Ticaret ve Kültür Merkezi inşaatı oldu.

Bu nedenle Isparta Belediyesi de inşaattaki süreci nihai karara bağlamak üzere yüklenici firmaya atanan kayyum heyetini toplantıya davet etti.

Toplantı 14 Ocak’ta Isparta Belediyesinde gerçekleştirilecek.

Kaynak:
haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abbas 2019-01-11 11:28:32

YzG başkan bu ıtkm sorununu 10 senedir çözemediniz 31 marta kadar buranın açılışını yapamazsanız emekliliğin tadını çıkarmaya başlayabilirsiniz

Misafir Avatar
Cümbüş veli 5 gün önce @Abbas

gidin önce valilik otoparkını yapın.kime yaptırdığınızı açıklayın kaç lira verdiniz söyleyin sonra görüşelim olurmu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kerim 6 gün önce @Abbas

tükenmezlemi yazdın karakalemle mi ?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kerpeten bilal 6 gün önce @Abbas

ispartayı houston yapcedin,ne oldu mewyorkta takıldın kaldın mı bayy ziyaaaa

Beğenmedim! (3)
Avatar
Fatih 2019-01-11 12:21:47

şimdiye kadar aklın nerdeydi, gökmen bey açacağım deyincemi aklına geldi

Avatar
haydi başkanım haydi tam zamanı şimdi 2019-01-11 11:58:01

kolay değil nasip olmaz herkese değil 2 dönem 3 dönem belediye başkanlığı yapmak ısparta tarihinde hakkınızı teslim etmek gerek başkanım içimde bir his dördüncü dönemde kazanabilmenizin en büyük avnatajı bu ıspartamızın kronikleşmiş ticaret ve kültür merkezini açmanıza bağlı olabileceği yönünde haydi başkanım seçime kadar kısmet ola açıla ıspartalı da artık bu rahatsız gündemden kurtula

Misafir Avatar
Davut 6 gün önce @haydi başkanım haydi tam zamanı şimdi

antalyadan avukat tut,şimdiye kadar hiç bir şey yapma,gökmen bey açıklamaları patlatınca,mektup yaz.bu mektupla falan olmaz.şimdiye kadar aklınız nerdeydi. ? şuç duyurusunda bulunacaksın ve ihtar çekeceksin bayyyy ziyaaa.helal be gökmenoğluna i̇tkm konusunda herkesi harekete geçirdi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
SElim 2019-01-11 12:15:18

antalyadan avukat tut,şimdiye kadar hiç bir şey yapma,gökmen bey açıklamaları patlatınca,mektup yaz.bu mektupla falan olmaz.şimdiye kadar aklınız nerdeydi. ? şuç duyurusunda bulunacaksın ve ihtar çekeceksin bayyyy ziyaaa.helal be gökmenoğluna i̇tkm konusunda herkesi harekete geçirdi.

Avatar
Tarkan Ç 2019-01-11 14:16:31

hukukçu başkan adayı ortaya çıkınca yüksek mimar başkan işi bitirmek için atağa kalktı. bu zamana kadar neyi bekledi hangi hukuksal adımlar eksik atıldı. 17-25 aralık süreci sonrası fetö nün açılışlarına temel atmalarına katılan yzg, o zaman kadıahmetoğullarına ne yaptın, zeilnağme hazırlayıp tapu vermekten başka.

Misafir Avatar
gabakçı ruhi 6 gün önce @Tarkan Ç

ispartayı houston yapcedi tarkan ne oldu bi soruve

Beğenmedim! (1)
Avatar
metin döllüce 2019-01-11 12:38:32

kimler ki; imara açılacak yerlerden avanta aldı ve bu işi rant için yaptı ile bunlar ortaya çıkacak başkanım.tapuları isteyin ve bu isimleri açıklayın başkanım.seni seviyoruz başkanım.rant ve avanta alanlar varsa Allah belasını versin deyin bir açıklama yapın

Avatar
Hasan 2019-01-11 14:48:37

bu i̇şler mektupla olmaz.

Avatar
alper 2019-01-11 20:38:37

ülkemizde,kaynakların ne kadar iyi yönetildiğinin en somut örneklerinden.ülkeyi kimler nasıl,dünyanın sayılı gelişmiş ülkeleri arasına katmış tesadüfen bu noktalara gelmedik.haydin kolay gelsin,yeni ufuklara.
.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi