haber32
banner77
08 Mart 2018 Perşembe 10:03
Kendine Aşık Ettiği Bayanlara Kredi Çektirdi iddiası
haber32

MAĞDURLAR ESRA EROL’A ŞİKAYET ETTİ: DOLANDIRILDIK
ATV’nin en çok izlenen programı Esra Erol’da Isparta’dan şok bir konu işlendi. Mağdurlar Esra Erol’a şikayet etti: DOLANDIRILDIK

Esra Erol’un ATV’de canlı olarak Çarşamba günü yayınlanan Esra Erol’da adlı programında Isparta’da bir mağduriyet izlendi. Canlı yayın konuğu olan bir bayan, G.K adlı bir şahsın kendisini dolandırdığını iddia etti. Bayanın dolandırıcılık öyküsünü izleyen çok sayıda kişi programa bağlanarak ‘biz de dolandırıldık’ diyerek mağduriyet hikayelerini anlattılar.

haber32
Son Güncelleme: 08.03.2018 11:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
celalettin gürdal 2018-03-08 14:13:02

bu adam olmadık hakkın da ne söyleniyorsa doğru luk gerçeği mutlaka vardır bir gece ansızın şehit cenazesine gideceğim diye ben den de aldı şehitler üzerin den herkesi kandırıyor beni hassas olduğumu bildiği için yaptı tüm kayıtları mevcut konuşmaları vs arasın beni 0532 635 03 03

Avatar
esnaf 2018-03-08 14:23:53

bu adam dolandırıcının teki isparta'da dolandırmadığı adam kalmadı ben dahil. i̇ş yeri açıp insanları dolandırıyo sonra isparta'yı terk ediyo telno değiştiriyo belli süre sonra tekrar geliyo

Avatar
uzman 2018-03-08 16:32:07

süpersin hemserim bu kadar kerizi nerden buluyon

Misafir Avatar
Bojuware 201 7 ay önce @uzman

uzman ve celalettin kerizlik aşama aşama ülkede tam gaz ilkokul mezunu dangalağın biri ne isterse alıp kandırıyor. kandırılan çıkıyor 15 yıl milleti kerizliyor. lavuğun teki çıkıp şehit aşk meşk kalanı kandırıyor. aslında herkes kandırılıyor bazıları geç anlar ampüller hiç anlamaz fark bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
celalettin 7 ay önce @uzman

valla uzman kardeşim doğru söylüyorsun enayilik kerizlik ama bu vatandaş şehit gazi üzerine hassa olduğumuz yerden bizi dolandırdı ben kendimi pek enayi yerine koymuyorum kredi çekenler sanki o konuma düşüyor ...

Beğenmedim! (2)
Avatar
DIKKAT DIKKAT! 2018-03-08 15:10:14

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/bakan-canli-yayinda-uye-sayisini-acikladi-inceleme-baslatti-40765303
bakandan canlı yayında çiftlikbank açıklaması! soruşturma başlatıldı, reklamları yasaklandı
hürriyet haber08.03.2018 - 13:44 | son güncelleme: 08.03.2018 - 14:31
gümrük ve ticaret bakanı bülent tüfenkci, canlı yayında çiftlikbank ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.bakan, "i̇dari olarak reklamlarını durdurduk. daha fazla tüketicinin aldanmasının önüne geçmek adına. bakanlığımızın idari yaptırımlarının tamamını uyguladık. cezai noktada da cumhuriyet savcılıkları yetkilidir. bu konularda mevzuat eksikliklerini gidermek adına çalışma yapıyoruz" dedi.
PARA YATIRANLAR NE YAPSINLAR?

Onlar da cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunabilir, ilgili davalarını açabilirler.

Misafir Avatar
ISPARTALIM DOLANDIRILIYORSUN! 7 ay önce @DIKKAT DIKKAT!

saadet zinciri gibi; dolandiriyorlar millet! yerel gazeteerimiz bu konuda daha fazla uyarmali milleti! yazik degilmi bu millete dolandiran dolandiranaa! milletin cani ciksin " kurus kazanmak icin; böyle haramkörler gelip yüksek kar vaadiyle dolandirsinlar milleti: gecen gün ispartada bayi acti ciftlikbank diye reklami vardi yerel gazete! ama Allaha sükürki reklamlari yasaklandi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
haydar 2018-03-08 18:56:58

kım bu adam yav

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi