Çağrı Merkezi için bütün süreç tamamlandı, başvuruların ardından, mükalat ve eğitim süreci devam edecek. İş başı Şubat'ta Isparta önemli bir yatırıma kavuşuyor. Birkaç ay önce gündeme gelen ve kısa sürede önemli mesafe alınan Çağrı Merkezi için bütün aşamalar tamamlandı.

Edinilen bilgilere göre Çağrı Merkezi için bulunan 112 Acil Servis arkasındaki Kızılay deposundaki sorun aşıldı. Vali Vahdettin Özkan'ın devreye girmesi ile Kızılay Genel Müdürlüğü depoyu kendilerine belirtilen yere kısa süre içinde taşıyacak.

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan - Bütçe Komisyonu Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç'in girişimleri ile sağlanan 1.5 milyon liralık ödenek ile de binadaki tadilat işlemleri yapılacak.

Yine Milletvekili Bilgiç'in girişimleri ise Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan'ın talimatı ile gerekli izinler alındı ve hizmet verilecek firma bulundu. Çağrı Merkezi ilke etapta Avea'ya hizmet verecek. Daha sonra hizmet ağı genişletilebilecek.

Sürecin bütün aşamalarının tamamlanmasının ardından, çağrı merkezi binasının Yine Milletvekili Bilgiç'in girişimleri ise Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan'ın talimatı ile gerekli izinler alındı ve hizmet verilecek firma bulundu. Çağrı Merkezi ilke etapta Avea'ya hizmet verecek.

Daha sonra hizmet ağı genişletilebilecek.

Sürecin bütün aşamalarının tamamlanmasının ardından, çağrı merkezi binasının tadilatı için ihale süreci hemen başlayacak ve kısa süre içinde tamamlanacak. Tadilat çalışmaları sürerken firmada çağrı merkezinde ilk etapta çalışacak personelin eğitimini gerçekleştirecek.

İş Kur'un Çağrı Merkezinde çalışacak personel başvurusu için bu hafta içinde duyuruya çıkması ve başvuruların tamamlanmasının ardından, çağrı merkezlerinde yetkili olan ASİST firmasının mülakatla eğitime alınacak personeli seçmesi bekleniyor.

Çağrı Merkezinde çalışacak personelin seçiminin ardından Ocak Ayı içinde eğitimlere başlanacak ve eğitimler 1 ay sürecek. Eğitimin ve binadaki tadilatın tamamlanmasının ardından çağrı merkezinin Şubat ayı içinde hizmete girmese bekleniyor.

Çağrı Merkezi hizmeti verecek şirketin yetkilileri eğitimlerin 100'er kişilik gruplar halinde olacağını belirterek, ilk etapta 100 kişilik bir personelin eğitime alınacağını, daha sonra 100'er kişilik gruplar halinde eğitimlerin devam edeceğini belirttiler.

Yetkililer, bir yıl içinde çağrı merkezinde çalışacak personelin 600'ü geçeceğini, 2016 yılı içinde de 1000 kişilik bir istihdam hedeflediklerini söylediler.

Yetkililer ayrıca, mülakatlarda kesinlikle torpil olmayacağını belirterek:"Çok hassas bir sektörde hizmet veriyoruz.

Tamamen kalifiye eleman alacağız" şeklinde konuştular. Firma yetkilileri, özürlü personel de istihdam edeceklerini belirttiler.