haber32
banner77
18 Ekim 2006 Çarşamba 11:50
KUAFÖRLER AÇIK OLACAK
haber32

  Isparta Berberler ve Kuaförler Odası"nca Pazar günleri tüm berber ve kuaförlerin tatil yapabilmesi için alınan kapatma kararı Ramazan bayramı nedeniyle 22 Ekim Pazar günü uygulanmayacak.

   Oda Başkanı Veli Aydoğdu, daha önce okulların açıldığı haftanın Pazar günün de olduğu gibi Ramazan Bayramı"nın da Pazartesi gününe denk gelmesi nedeniyle yönetim olarak üyelerle de yapılan istişareler sonucunda arefe günü 22 Ekim Pazar günü de tüm berber ve kuaförlerin açılmasına karar verdiklerini açıkladı.

  Aydoğdu, bu tür özel günlerde vatandaşların mağdur olmaması için 22 Ekim 2006 tarihine mahsus olmak üzere kaldırıldığını açıkladı.

haber32
Son Güncelleme: 18.10.2006 11:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet Büyükalaylı 2006-10-19 11:49:00

ZATEN BU PAZAR GÜNLERİ KAPATMA İŞİ SAÇMALIK,İSTEYEN AÇAR , KAPATMAK İSTEYEN ZATEN KAPATIYOR NE DİYE EMRİ VAKİ YAPIP ZORLAMA VE DİKTA REJİMİ UYGULANIYOR Kİ ????

Avatar
BAYRAM GOKMEN 2012-04-17 22:21:47

YOL BU YOL YOLSUZLUKLA YAPILMISTIR ARKADASIN BIRI YOLSUZ KALIP BU YOLUN PARASINI CEBELLIZI EDIP YOLUDA BOYLE YAPMIS . KABAHAT KAMYON SOFORUNDE KARDESIM O KADAR TONLA NE ISIN VAR ORDA ? EVEDE BUYURSAYDIN CAY KAHVE IKRAM . LEN NE BICIM KOKUYOR YAHUUU PIS KOKUYOR ABI COOOOOK

Avatar
tns tk 2012-04-18 18:13:57

kamufle edilince e yolda çöker tapi.

Avatar
ENGİN YILDIZ 2012-04-30 00:04:42

ıspartanın hali yollar karınca yuvası gibi yazık belediyeye...yazıklar olsun alınan vergiler haram olsun

Avatar