haber32
banner77
28 Aralık 2012 Cuma 15:27
Kuruyemiş, kuruyemişçiden alınır
haber32

Kaymakkapı’da faaliyet gösteren Fatih Kuruyemiş, yılbaşında artan kuruyemiş tüketimine yönelik hazırlıklarını tamamladı. Yılbaşı akşamı için stok yapan Fatih Kuruyemiş İşletmecisi Fatih Yüksel, tüketicileri taze ürün konusunda uyardı. Marketlerdeki kuruyemişlerin günlük ve taze olmayacağını savunan Fatih Yüksel, “kuruyemiş, kuruyemişçiden alınır. Tüketecilerimiz taze ve günlük kuruyemiş yemek istiyorsa, bize gelsinler” dedi.

 

haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nazif ÖZTÜRK 2012-12-28 17:04:15

Haklısınız Fatih Bey.

Avatar
sedat hoca 2012-12-28 18:17:13

Reklam yapacaksan çamur atmadan yap ...Ayrıca editör(varsa tabi) sitede yayınlamadan düzenleme yapmazmı .Eyvallah imkanlar kısıtlı olabilir ama bu kadarda amatör habercilik yapılmazki kardeşim..her defasında aynı şey..Bilmiyorsan diğer şehirlerin örneklerine bakarsın..

Avatar
iyi esnaf 2012-12-28 18:42:48

Ara sıra kendisinden alışveriş yaparım.İyi esnaftır...

Avatar
burdurlu ihsan 2012-12-28 21:18:50

biri bana günlük kuruyemiş nasıl oluyor söylermi? meyva değil,sebze değil,yoğurt,tavuk,et hiç değil. günlük nasıl hazırlanıyor merak ettim doğrusu :)

Avatar
kurudu 2012-12-29 06:23:56

gel yinede gel günlük kazıklanmaya yine de gel

Avatar
ahmet can 2012-12-29 09:12:36

Değerli H32 Okuyucusu; Yorumunuz kriterlerimize uygun olmadığı için yayınlanmamıştır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür ederiz. . .

Avatar
ıspartalı 2012-12-29 13:02:32

kazığa buyrun burdan alınn................gelsin sonra cipler , arabalar............

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32