haber32
banner77
01 Şubat 2017 Çarşamba 17:38
LPG'ye 16 kuruş zam geliyor
haber32

Otogazın litre fiyatında 16 kuruş artışa gidiliyor.

Otogaza (LPG) bu gece yarısından itibaren geçerli olmak kaydıyla zam geliyor.

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS)'in Twitter hesabından yapılan açıklamada, "02 Şubat 2017 tarihinden geçerli olmak üzere otogaz fiyatında 16 kuruş artış beklenmektedir" denildi.

Otogazın litre fiyatına geçtiğimiz ay toplam 24 kuruş zam gelmişti.

Fiyatlar istasyonlara ve şehirlere göre ufak farklılıklar gösterebiliyor.

Son Güncelleme: 01.02.2017 18:57
Anahtar Kelimeler:
LgpOtogazZamıspartaHaber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2017-02-01 18:15:06

Bu millet bu kadar zamı haketmiyor motorine benzine lpg ye 2 ayda 5 sefer zam 1 - 2 ay içinde gıdaya ve herşeye yüzde 20 zam gelecek çünkü dövize yüzde 1 senede yüzde 30 zam geldi

Avatar
vatandaş 2017-02-02 09:23:56

ispartada gaz %20 pahalı zaten ...nasıl bir iş anlamıyorum .antalya yoluna çık 50 kuruş daha düşük gaz satışı var ... bunun haberleştirilmesini istiyoruz. hakikaten bir anlaşma varsa habercilikle ispat edin bddk gereğini yapar...

Avatar
haber 2017-02-01 20:10:55

arkadaş lpg ye zam dediniz resimde hiç öyle görüntü yok.biraz dikkat.

Avatar
Razı 2017-02-01 22:13:36

Evet evet sonuna kadar evet.bu zamlar bizi yıldıramaz.baskanlik gelecek zamlar bitecek

Misafir Avatar
Vatandaş 3 ay önce @Razı

Helal işteböyle olmalıyiz. Başkan gelecek zamlar bitecek

Beğenmedim! (2)
Avatar
referandum parası 2017-02-01 20:01:49

memleketin başka sorunu yokmuş gibi her 2 yılda bir seçime gidiyoruz ,masrafını da halk olarak biz ödüyoruz. benzin 5.5 lira nisanda 6 lira olur . hayırlı yarınlar dilerim.

Avatar
Vatandaş 2017-02-01 22:58:23

Kardesim napsin devlet. Gazimiz varda cikarmiyormuyuz? Binen binmeyen belli olsun. Keske 10 lira olsa

Avatar