haber32
banner77
31 Mart 2013 Pazar 23:13
MAHKEMELİK OLMUŞLARDI
haber32

Barida'nın yapıldığı alandaki emsal artışını mahkemeye taşıyan Mimarlar Odası'nın Isparta Başkanı Merve Kuyu, Salı günü Barida Hotels'de yapılacak mimarlıkla ilgili çalıştayda moderatör olarak görev alacak .

Isparta Mimarlar Odası Başkanı Yüksek Mimar Merve Kuyu, Barida'ya ilk kez girecek.

Son Güncelleme: 01.04.2013 07:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kıbrıs 2013-04-01 09:01:45

ısparta otelinde yapsın o toplantıyı, yatırımı mahkemeye niçin taşıdığını anlatsın

Avatar
KAZIK 2013-04-01 11:09:08

ÇIKARLAR SÖZ KONUSU OLUNCA HERŞEY BİTİYOR...!

Avatar
Aklı Selim 2013-04-01 11:31:31

Isparta'nın geleceği ile ilgili bir toplantıya Merve Hanım'ın katılmasından daha doğal bir şey yok. Kent Mimarisinin ve kimliğinin konuşulacağı bir toplantıda Merve Hanım'ın bulunmaması garip olur.

Avatar
Vatandaş 2013-04-01 11:34:15

Merve hanım Isparta'nın menfaatine olan bir toplantıya fikirleri ile katkı sağlayacaksa her zaman ve her yerde katılır.

Avatar
er 2013-04-01 11:34:48

bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu???????

Avatar
İyimser 2013-04-01 11:37:05

Merve hanım Mimarlar Odasını temsil ediyor. Şahsı adına olmasa bile Mimarlar Odası adına elbette böylesine önemli bir toplantıya katılmalı. Katılması durumunda takdir ve tebrik ederim.

Avatar
Sakin kafa 2013-04-01 11:40:17

Neden herşeyin ardından kötü bir niyet aranıyor.Merve hanım her zaman doğruları savunuyor ve yimne doğru bildiklerini konuşmaya gidiyor.Strese gerek yok

Avatar
Tarafsız 2013-04-01 11:44:37

STK'lar kendine düşeni yapsaydı şehirlerimiz mahvolmazdı. Mimarlar Odası Belediyeyi yanlış uygulamasından dolayı mahkemeye vermiş olması bundan sonra atacağı adımları daha temkinli atmasına neden olacaktır. Merve hanım yatırıma karşı değil, gelişi güzel imar planları ve imar planları değişikliği yapılmasına karşı.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi