haber32
banner77
29 Mayıs 2018 Salı 14:55
MHP'den ilginç paylaşım..
haber32

Mhp Isparta Merkz İlçe Başkanlığı Sosyal Paylaşım sitesinden ilginç bir paylaşım gerçekleştirdi.

Paylaşımda İyi Partiden istifa edenlerin listesi ve Kemal Sunal'ın bir filminden bir kesit bulunuyor.

Son Güncelleme: 29.05.2018 15:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bohçalı 2018-05-29 15:32:33

canınız öyle istiyor. hırsızların peşine takıldınız gidiyorsunuz. namertsiniz hesap sormaktan korktunuz ve tükrüğünüzü yalıyorsunuz. yolunuz açık olsun

Misafir Avatar
suriyeli 1 yıl önce @Bohçalı

akşener eşarpları bohçaya koyacak .adak yapıp 24-25 haziranda 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 olacak.25 haziranda yine bu sitede aynı rumuzla cevap vereceğim.

Beğenmedim! (9)
Avatar
hastır 2018-05-29 15:12:27

mhp iyice cozuttu. nelerden medet umar hale geldi. iyi iyiiiii....

Misafir Avatar
ıspartalıgenç 1 yıl önce @hastır

benim adımı çalıyorsun, artı küfür ediyorsun,artı şuursuz şekilde ne yazdığın belli değil. eğitim meselesi kapasitesi meselesi. sana daha fazla yazılacak birşey yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@ıspartalıgenç 1 yıl önce @hastır

milletin begenilerine laf edecegine sen kendi eksileine bak at yarragi. eksilerin gavur ami gibi yanip tutusmus

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ıspartalıgenç 1 yıl önce @hastır

kaçtana bottan beğeni kasıyon kendine 24 hazirandan sonra botlarınla oturur içersiniz maral ablanızın fotoğrafına bakıp bakıp

Beğenmedim! (26)
Avatar
Fikri 2018-05-29 16:01:24

mhp ye gönül vermiş kimse kalmadı ya, siz ona bakın, 15 yaşından beri fanatik mhpliydim, 57 yaşındayım, ben bile terkettim sizi, gerisini siz düşünün.

Misafir Avatar
KÜRT 1 yıl önce @Fikri

sen m.h.p li̇ olamazsin.olsan olsan çakma olursun m.h.p li̇ olabi̇lmen i̇çi̇n türklük gururu,i̇slam ahlak ve fazi̇let ocağindan pi̇şmen lazim. demek ocakta pi̇şmeyen ham kalmiş bi̇r kenardan seyreden bi̇ri̇si̇n

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ıspartalıgenç 1 yıl önce @Fikri

sen mhp nin adını ağzına alma mhpli adam davasında menfaatci adam rantına abana amerikadan cok para gelmiş harçlık verir sana .

Beğenmedim! (18)
Avatar
Kapçıklara 2018-05-29 16:17:14

naylon bahçelinin naylon ülkücüleri. ozaman niye zincirikırılmış it misali sağa sola saldırıyorlar acaba.

Misafir Avatar
KÜRT 1 yıl önce @Kapçıklara

m.h.p türkiye var oldukça var olacak chp,dyp,hdp,pensilvanya sümüklüleri,marksın çocukları,emperyalist uşakları,haçlının çocukları,romen diyojenin çocukları yok olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacak m.h.p ebediyen türklük gurur ve şuuruyla var olacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ıspartalıgenç 1 yıl önce @Kapçıklara

naylon kim biliyoz biz merak etme . reisini terk eden ülküsünüde terk etmiş demektir. ülkücülük lafını azına alma sen.

Beğenmedim! (17)
Avatar
YANDAŞ 2018-05-29 17:28:44

SİZ YALAMAYA DEVAM EDİN, EZİKLER.

Avatar
ıspartalıgenç 2018-05-29 15:16:22

valla komik ha. birşey daha var demekki mhp nin içindeki hzursuzluk yapan tayfa iyiye geçmiş , bende diyorum mhp ilk günki siyasi ahlakına geri döndü. daha temiz bir mhp

Misafir Avatar
MARDİNLİ 1 yıl önce @ıspartalıgenç

helal olsun ıspartalı ğenç kardeşim seninle aynı yemini ettik bu yemin kardeşlik yemini türkürt=ülkücü yemini olsun

Beğenmedim! (4)
Avatar
has 2018-05-29 16:44:33

herkese cevap veren ıspartalı genç bilmiyorsan sus adam sansınlar.vatandaş 42 yıllık mhp liyim demiş senin bunu anlaman için ne yaşın yeter ne de kapasiten...

Misafir Avatar
ıspartalıgenç 1 yıl önce @has

aha işte sizin siyasetiniz bu kadar. kaç yıldır, kaç yaşında . biz bu zihniyeti seçilme yaşını 18 yaparak kaldırdık. sizin halen daha kafalar pırıl pırı maşAllah. yaşla beden eskir, beyninizi calıştırmanız dileğiyle.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Kapçıklara 1 yıl önce @has

işte senin bu yorum cevabını anlıyacak kapasitede olsaydı ıspartalı genç moloz tasmasıyla yularıyla dakılı olduğu yeri anlar bu yorum ve bakı9şı göstermezdi. Allahın ona verecek şeyi kalmamış.

Beğenmedim! (10)
Avatar
alettin 2018-05-29 17:47:15

çaprazın çapsız bu o kadar dümbük paylaşımı....kendisini sallayan olmayınca kafayı sıyırmış....

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi