haber32
banner77
11 Temmuz 2017 Salı 12:17
MHP Merkez İlçede kongre tarihi belli oldu
haber32

    Milliyetçi Hareket Partisi'nde şubat-2017'de başlayan ilçe kongreleri Merkez İlçe kongresi ile tamamlanıyor. 12 ilçede kongresini yapan MHP, Merkez İlçe kongresini 23 Temmuz Pazar günü gerçekleştirecek.

MHP Genel Merkezi tarafından mart ayında Merkez İlçe Başkanı olarak atanan Akif Çapraz'ın tek aday olarak kongreye girmesi bekleniyor. MHP'de il kongresinin ağustos ayında yapılacağı tahmin ediliyor.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
serhan 2017-07-11 12:40:38

bundan başkan mı olur be....güldürmeyin

Avatar
İltetiş 2017-07-11 14:37:49

Artık mhp yok meral akşener var.. oyumuz bürün sülale akşenere..

Avatar
star 2017-07-11 16:09:05

siz ilçelerde gerçekten var mı olduğunuzu sanıyorsunuz?maşAllah partiyi sıfırladınız.
ilk seçimde nakavt olacaksınız.

Avatar
Ata Atasever 2017-07-11 19:58:46

Sayğıdeger milletvekili adayı muhterem işadamımız, mhpnin degerli şahsiyeti Hüseyin Uçman beyi il başkanımız olarak görmek istiyoruz. Bu görevi layıkı ile hak ettigini görüyoruz. HALK ADAMI UÇMAN

Misafir Avatar
ahaha 2 hafta önce @Ata Atasever

sende gaz-man sın heralde uçacaksın şimdi :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kenan 2017-07-11 21:24:21

Ne iş yapıyosun diye sorun önce cevap verirse ilçe başkanı olsun.bu işler bu kadar basit olmamalı

Avatar
James 2017-07-11 22:59:59

Dandiknbi kongre olur 150!oylanfalan seçerler ama kimse sallamaz ....yazın biyere

Avatar
Alptuğ Avcı 2017-07-11 22:37:56

Genel merkezi tasvip etmesem de Akif Çapraz baskanimizin ulkuculugune ve teskilatciligina 15 yildir yakin sahidim. Varol baskanim, senin oldugun yerde herkese herseye ragmen izindeyiz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi