haber32
banner77
18 Mayıs 2018 Cuma 02:38
MHP'NİN LİSTESİ BELLİ OLDU
haber32

MHP 27. Dönem aday listesini tamamladı.

Basına sızan listeye göre:

1-İş adamı Hasan Basri Sönmez

2- Kadın Kolları Başkanı Zübeyde Turhan

3- SDÜ Tıp Fak. Doç. Dr. Özgür İsmailoğlu

4-  18 yaşındaki Ali Özkan

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yazık boş liste 2018-05-18 02:57:24

kadına ve gençlere verilen değer ortada... işadamına parası var diye ilk sırayı yazmışlar... kadın ve gencin yerinde olsam direkt istifa ederdim..

Avatar
18 yas 2018-05-18 05:22:18

ulan 18 yasindaki ergenin ne gibi katkisi olabilir ulkeye? buna oy vermemizi mi bekliyor mehape?

Misafir Avatar
Fenasi 6 saat önce @18 yas

1- cümleye ulan diye başladığına göre sende bir ayar bozukluğu olduğu kesin.
2- seçilme yaşını 18 e kim indirdi? bilmiyorsan öğren ona göre yorum yaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ne sızması lan 2018-05-18 02:52:36

semih yalçın açıkladı etikhaber listesine verdik diye. yuh artık.
ak parti süreyya sadi'yi, recep özel'i, haydr kemal kurt'u, yakup kütük'ü, kadir dal'ı ve ali önal'ı listeye koyarsa, bunlardan en az birini bile listeye koyarsa ben mhp'nin bu listesine gönül rahatlığıyla oy veririm.

Avatar
hüseyin 2018-05-18 10:06:03

bu liste ile pikniğe gidilir ancak mhp zaten baraj altı benzin yakında 10 lira olup barajı geçecek mhp nin yerine meclise girecek :)

Avatar
ahmet 2018-05-18 13:14:57

yüzde 10 luk dilimle öğrenci alan tıp fakültesi mezunu doktorumuz 3. sıraya alınmış. utanmadınız mı hiç? yazıklar olsun size. lise mezunu ha.

Avatar
2 mhp, 1 ak parti, 1 chp. 2018-05-18 12:01:39

süreyya sadi'den iğreniyorum. götünü ve göbeğini büyüttü başka hiçbir iş yapmadı. ısparta belediyesini kaç defa kaybetti, kendi memleketi şarkikaraağaç'ta bile belediye'yi kazanamadı. ısparta-antalya yolunu yaptıramadı. erdoğan ve ak parti düşmanı meralci isimler, mağdur ak partililer tarafından kendisine ihbar edildiğinde o isimleri bir de korumaya aldı, ak partili mağdurların mağduriyetini gidermedi. erdoğan'a küfretmiş osman zabun'u il başkanı yaptı şarkikaraağaçlı ayağından. ne varsa bu herifte erdoğan da 5. dönemini yaptıracak buna. topbaş'a melih gökçek'e yaptığını süreyya'ya yapamıyor. yazıklar olsun. oyum mhp'ye. süreyya sebebiyle ısparta'da ak parti 1'e düşer, mhp 2 alır. zübeyde turhan hanımın milletvekilliği şimdiden hayırlı olsun. ak parti de ısparta'da beter olsun.

Avatar
RM 2018-05-18 23:10:41

hayatimda mhp den başka partiye oy vermedim, bahçeliyi günahım kadar da sevmem. lise mezunu 1. sıra aday nedir ya. tüm türkiye de ortaokul mezunu lise mezunu adaylar.bu kadroyla mı ülkeyi yöneteceksin.iyi partinin gerisinde kalacak ellam.....

Avatar