haber32
banner77
21 Kasım 2017 Salı 16:00
Migros kavşağında sorunlar bitmiyor
haber32

Haber32 Whatsapp İhbar Hattı 0542 445 3232

Uzun süredir çalışmaları bitirilemeyen ve müteahhidin söz verdiği tarihe yetiştirememesine rağmen yapımında hiçde acele edilmeyen Migros Kavşağı yol çalışmasında sorunlar bitmiyor.

Bölgede hergün trafik akışının şeklini değiştiren yüklenici firma vatandaşları mağdur ediyor.

Yol çalışması için ana yolları kapatan firma, altarnatif yollara yeterli levha koymadığı için sürücülerin tepkisine neden oluyor. Levhayı göremeyen sürücüler kapalı yolun sonuna kadar gidip tekrar geri gönüyor. Firma yetkilisine durumu söyleyen Ispartalı vatandaşlar gelen cevap karşısında şaşkınlıklarını gizleyemedi!

Firma yetkilisinin ''Levhayı göremeyip ters yöne giden araçlar bir kere gidip gelir bir daha gelip gitmez'' açıklaması Ispartalı sürücüleri derinden etkiledi.

''Burası Isparta, haddinizi bilin''

Ispartalı sürücüler, başıboş bırakılan takip edilmeyen Migros Kavşağı inşaatının acilen çözüme kavuşmasını ve firma yetkilisinin Isparta'da iş yaptığının bilincinde olması gerektiğini söylediler.

haber32
Son Güncelleme: 21.11.2017 17:12
Anahtar Kelimeler:
Migros Kavşağıısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Halıkentli 2017-11-21 19:46:54

Ortağı AKP milletvekili olunca kimse bir şey demiyor.

Misafir Avatar
ah hacahilim ah halıkentli 11 ay önce @Halıkentli

şakamısın olum sen ortaklık söz konusu bile değil iyi araştır kara cahilim benim

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ispartalı 2017-11-21 19:01:00

Bu firma kimin bilen varmı ???

Avatar
qwert 2017-11-21 17:35:33

mütaitin söz verdiği zaman diye birşey yok yapılan sözleşmede teslim tarihi ne ise o zamana kadar kimse mütaite bişey diyemez . sözleşmeyi en başından sağlam yapacaklardı.

Avatar
sahipsiz ısparta 2017-11-21 17:35:42

nerde yetkililer

Avatar
damı nanın 2017-11-21 18:01:47

isparta'da bütün yol ihaleleri neden bu firmaya verilir. daha önce üniversite yolunda da rezalet çıkmamaşmıydı?

Misafir Avatar
İMPARATAOR 11 ay önce @damı nanın

bjk de siweriesson diye bir futbolcu vardı taraftar neden daum bunu oynatıyor diye homurdanıyordu.bir maçta şunu duydum böyle homurdanma esnasında karışmayın beyler ikisi beraber duşa giriyorlar diye migros kavşağı da aynen böyle karışmayın vekil ve firma duşa giriyorlardır canım

Beğenmedim! (0)
Avatar
sıktı 2017-11-21 19:33:12

sonuç güzel olacak ama sürecin uzaması ve bazı vurdumduymazlıklar çileden çıkardı. ertesi gün yolun nereden verileceği endişesi yaşıyoruz.

Avatar
yağlı kazık 2017-11-21 19:39:34

yağlı kazık anlayın artık

Avatar
valla helal olsun 2017-11-21 22:47:52

haddinizi bilen diye birisi çıkıp bu dağdan gelip bağdakilere zulum yapanlara en azından ders vermiş. bazı yalaka32 siteleri gibi onu bunu yalamamış. haber32 sizi gerçekten seviyorum. yalaka değilsiniz harbi ısparta menfaatleri için haber yapıyorsunuz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi