haber32
banner77
20 Mart 2013 Çarşamba 07:49
Milli Eğitim Müdürü çelenk bile göndermedi
haber32

 

Geçirdiği kalp krizi sonrası hayatını kaybeden Öğretmenevi’nin sevilen personelinden Yücel Öztop'un cenazesine milletvekilleri ve eski Milli Eğitim Müdürü Sabri Caner çelenk gönderirken Milli Eğitim Müdürü Muhammed Öztürk'ün cenaze töreninde olmaması ve çelenk göndermemesi dikkat çekti.
 
Öğretmenevi personelinden 45 yaşındaki Yücel Öztop geçirdiği kalp krizi sonrası aramızdan ayrıldı.
 
Öztop'un cenazesi dün Gönen'de toprağa verildi. Eğitim camiasından çok sayıda kişinin katıldığı cenaze törenine Milli Eğitim Müdürü Muhammet Öztürk'ün katılmaması ve de çelenk göndermemesi dikkatlerden kaçmadı. Cenazeye Ak Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, eski vekil Haydar Kemal Kurt'tan çelenk gelirken, Balıkesir'e atanan eski Milli Eğitim Müdür Sabri Caner, cenazeye katılamamanın üzüntüsün hem eğitim camiasıyla paylaştı hem de cenazeye çelenk gönderdi. Milli Eğitim Müdürlüğü'nü temsilen cenazeye şube müdürleri Halil Doğan ve müdür yardımcısı Ahmet Yıldırım, katıldı.
haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ceylan 2013-03-20 08:51:54

Gidince daha çok değeri anlaşıldı sabri canerin.Daha çok ararız onu.

Avatar
ZIK 2013-03-20 09:06:55

Çok çalışkan ve çok beyefendi bir insandı, ve çok sevimli bir oğlu vardı, haftasonları babasına yardım ederdi... Çok sevimli baba oğuldu.... ALLAH RAHMET EYLESİN...

Avatar
dedikodo olmaz.Allah kalanlarına sabır versin 2013-03-20 11:14:14

çelenk çiçek vb dinimize has değil ama etik olarak,ulasılamayan yerlere gönderiliyor.Müdür daha geleli 3/5 ay oldu Yucel i tanıyama mış , bır hukuku olmammı olabilir.ancak Mil eğ müd 2 tane görevlisini göndermiş cenazeye ,cenaze için bu tip dedikodular yakışıksız.Allah rahmet eylesin.Müslüman olarak gereği kadar fazlası ile icap etmiş cenazeye. haber başlığı da ayı .

Avatar
KAYMAKAM OLSAN NE YAZAR... 2013-03-20 16:05:20

böyle incelikleri beklemeyin yeni müdürden... insanların yüzüne bile bakmaya tenezzül etmiyor kendisi konuşurken, 3-5 gün randevu almak için milleti kapısında bekleten, küçük dağları ben yarattım edasıyla millete yüksekten bakan, emri altında çalışanları hakir gören bir bürokrat kimmmmmmmmm, rahmetli kimmmmmmmmm ki cenazesine hürmet edilsin...

Avatar
cenazeye gitmek 2013-03-20 20:43:35

milli eğitim müdürü 2 görevli göndermiş diyosun ihale mi bu adam yolluyor.kendin diyosun cenaze bu diye.onlar müdürün demesiyle gittiyse zaten cenazeye vay insanlığa.

Avatar
Kısmetsiz 2013-03-20 21:54:57

Not dşüyorum:Bu müdürü hiç gözüm tutmadı,Isparta ya layık olmadığını zamanla göreceksininz.İnşallah tez zamanda GİDER.İşçi kardeşimize rahmet diliyoruz Canab-ıAllah tan.

Avatar
Hayırlısı 2013-03-20 22:55:46

Ne kadar ayıp böyle şeyleri yazmak,Milli Eğitim Müdürünün bir çok işi var kardeşim,kaldı ki adamlarını göndermiş.Çelenk göndermek marifet mi yani.O çelengin Sabriyle alakasının olmadığını ve kimin gönderdiğini de biliyoruz.Kim arıyormuş Sabriyi,adamı olan birisi hariç.Doğru şeyler yazıp konuşalım.Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin.

Avatar
sülo 2013-03-21 06:17:36

eeeeee o MEB personeli öğretmenmi? öğretmen olsa gönderirdi bi ağaç ama memur, hiz,v.s meb için yok sayılan personellerin arasında ama iş yapmaya geldimi her türlü yazışma ,evrak işleri bu personel yapar ama kaymağı başkaları yer.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi