haber32
banner77
10 Temmuz 2019 Çarşamba 17:21
Milli Eğitim Müdürü Kim Olacak?
haber32

ISPARTA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İÇİN FLASH İSİM
Milli Eğitim Bakanlığında görevli eski Isparta milli eğitim müfettişlerinden ÖMER NİYAZ UYSAL ın Isparta il milli eğitim müdürü olarak atanacağı iddia edildi.

 Aslen Burdur /Bucaklı olan Ömer Niyaz Uysal’ın Burdur Milletvekili Bayram Özçelik tarafından önerildiği edinilen bilgiler arasında..

Son Güncelleme: 10.07.2019 17:25
Anahtar Kelimeler:
ıspartaMilliEğitim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2019-07-10 19:45:27

İl müdürü olabilecek hiç ıspartalı yokmu da başka yerden müdür geliyor.

Avatar
Halıkentli 2019-07-11 00:03:04

Ispartada adam kalmadı da Burdur’lu müdür atıyorsunuz yazıklar olsun üç tane milletvekiline.

Avatar
Öğretmen 2019-07-11 08:15:00

isparta vekillerimiz belirleyemedi de burdur vekilimi el attı

Avatar
bu bayram başka bayram 2019-07-11 08:26:27

la bu bayram burduru aştı ıspartanın da mı işlerine karışmaya başladı

Avatar
- 2019-07-11 08:28:11

burdur vekili ıspartaya müdür atasın, sahi ya nerde bizimkiler. kyk ya da özçelik atamıştı.

Avatar
Eğitimci 2019-07-10 19:35:32

olması gereken isim. isparta milli eğitimi çok iyi bilen, milli eğitim müdürlüğündeki ayrışmaları çözebilecek ve ıspartayı hakettiği yere getiebilecek gerçek bir eğitimci.

Avatar
alp 2019-07-11 08:13:26

ısparta milletvekili yok mu da bayram özçelik öneriyor

Avatar
xyz 2019-07-11 08:59:40

ıspartaya, burdur milletvekili burdurluyu getirtmeye çalışıyor, kimse tepki göstermiyor. ıspartalı milli eğitim müdürü gelmeyecek miydi? 8 haziran da çıkan haber de ıspartalı bir isim vardı.
http://www.haber32.com.tr/isparta/isparta-nin-yeni-milli-egitim-muduru-belli-oldu-h126434.html

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi