haber32
banner77
28 Mart 2013 Perşembe 08:17
MÜDÜR GİDİYOR MU?
haber32

Gazateci - yazar ve rektör danışmanı Şakir Aksöz'ün ortaya attığı iddia çok ilginç, Milli Eğitim Müdürü Muhammet Öztürk'ün Isparta'da uzun soluklu olmayacağını ve gideceğini 2 ay önce yazmıştı.

Aksöz, Milli Eğitim Müdürü Öztürk'e "gidecekseniz hemen gidin, Isparta eğitimine zarar vermeyin" demişti.

Henüz Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü'ne 3 ay önce atanan Öztürk'ün kısa süre içinde Edirne İl Özel İdare Genel Sekreterliğine atanmasına kesin gözü ile bakıldığı iddia edildi.

Böylece Eğitim çarkının oyuncağı olan Isparta'da 1.5 yılda 3 Milli Eğitim Müdürü değiştirmiş oluyor.

Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uygun 2013-03-28 09:34:07

Ben Size Bir Milli Eğitim Müdürü Olacak Adam Söyleyeyimmi Eğer Yaparsanız Tabikide Hasan Hüseyin Akagündüz

Avatar
birisi 2013-03-28 09:45:19

güzel çalışmalar yapmak istiyordu.bilgi birikimi ve deneyimi iyi olan bir bir müdürdü,yeni görevinde başarılar dilerim.

Avatar
GÜLE 2013-03-28 10:53:31

Sağa sola kafa sallamıcak, iletişimi kuvvetli, veliye ve en öenmlisi öğretmene hakettiği değeri verecek isim Hasan Hüseyin Akagündüz.Değerli(!) büyükler duysun.

Avatar
mehmet bey 2013-03-28 11:17:45

kesinlikle Ahmet Bey olmalı yeni müdür,çalışmalarıyla hakediyor

Avatar
yazık 2013-03-28 11:25:10

Müdür bey sınavı kazanarak idareci hakkını elde eden adayların atamasını yapmayarak resmen haklarını yedi.olan onlara oldu .Ispartanın atamayı gerçekleştiren illerden ne farkı vardı.

Avatar
Alp EREN 2013-03-28 11:36:17

Neden rahatsız oluyorsunuzki, Hükümetin torpilli bürokratlarının atlama tahtası Isparta. Senin vekillerin savunmaz ise koltuk sevdasına sende ucuz siyasetin peşinde isen olacağı budur. SENİN ÇOCUĞUNU ve Şehrin geleceğini kim düşünür.

Avatar
Mete 2013-03-28 11:59:57

Gömlek değiştirir gibi müdür değişiyor, bunun bir nedeni olmalı

Avatar
idareci adayları 2013-03-28 12:01:41

sınavlı idareci atamalarını yapmadan gtti hak edenlerin hakkı herhalde öbür tarafta alınacak.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi