haber32
banner77
15 Mart 2013 Cuma 12:36
MÜFTÜLÜK BİNASINI VATANDAŞ MI YAPACAK?
haber32

Demirköprü civarına yapılacak olan Modern ve Lüks Müftülük binası için Cuma namazında vatandaştan yardım toplandı.

Sadece içinde görevli memurların yer alacağı ve ibadet hizmetinin yapılmayacağı hizmet binası için vatandaştan yardım talep edilmesi çok sayıda cemaat tarafından yadırgandı.

haber32
Son Güncelleme: 15.03.2013 12:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2013-03-15 12:55:25

temelini atan başbakan yardımcısı herhalde vaadini unuttu.vatandaş yapsın diye

Avatar
uyandırma servisi 2013-03-15 13:19:26

Aslında ilginç demi:) davraz mahallesine istanbul borsası okul yaptı anahtar teslim, milli eğitim içine bilgisayar koyamadı, sayın valim de ilim şehri ısparta projesi yapıyo, yani keser hep kendine yontuyo, allahım sen bizi koru..... camiye yardıma evet, ama müftülüğüde devlet yapsın, ama alevilerde vergiden istemez yapılmasını o nasıol olacak

Avatar
araştırma... 2013-03-15 13:37:30

Ne kadar yanlı bir haber. Orası da Ispartanın bir kurumu olacak. Dini hizmetlerin koordinasyonu sağlanacak. Türkiyenin birçok şehrine camiler müftülük binaları bu yöntemle yapılmıştır. Modern ve Lüks olacak elbette Isparta'ya da bu özellikler de bir bina yakışır. Bilmiyorum bu siteyi kaç kişi takip ediyor. ama ben Ispartalı olmama rağmen burada okuduğum için takip ediyorum. Birincisi bu haberleri yapanlar yazanlar bu konuda yeterli ve gerekli eğitimleri almış, geniş düşünebilen, toplumun her kesmine hitap edebilen kişiler olmalı. İkincisi Isparta çok güzel ve gelişmeye çok müsait bir şehir hak ettiği konumunda değil. Bu konuda biraz geniş düşünebilen ferasetli insanlara esnafa ve yöneticiye ihtiyaç var. Kentini düşünecek gerekli atılımları yapabilecek ufku geniş insanlara ihtiyaç var. Benim gelir pastasındaki payım düşmesinde şehir umrumda değil diyen insan da bir hayli fazla. Bence Haber32 olarak biraz daha dikkatli ve özenli olmalısınız. Çünkü dışarıdaki insanlar şehri sizinle tanıyor. Ben buradaki haberleri okuyunca acaba burası üniversitesi olmayan imkanı bulunmayan bir kasaba mı diye çok aklıma geliyor. Son olarak ne hizmet yapılırsa yapılsn alkışlamak gerek. Fuzuli işlerle uğraşmayın. Yardım adı üstünde gönülden yapılır. Yadırganmasıda söz konusu değildir.

Avatar
kalkınma 2013-03-15 13:45:44

ımralı ıle gorusmelerde kullandıkları araclara harcadıkları parayla veya cuma namazına gıtmek ıcın bındıklerı helıkopterın benzın parasıyla kul hakkı yemezlerse muftuluk bıası yapılabılır sagıdeger akp yonetıcılerı

Avatar
kardes 2013-03-15 13:48:11

temelını atan basbakan yardımcısı barla zıyaretı yapıyor bırde muftuluk bınasımı yapacaktı

Avatar
yazımı 2013-03-15 15:05:52

''ibadet hizmetinin yapılması'' Nasıl bir tabir...????

Avatar
cemaati 2013-03-15 15:35:37

bence para toplanması yanlış sayın müftülük yetkilileri bi kez daha düşünsün

Avatar