haber32
banner77
07 Ekim 2006 Cumartesi 21:57
NE OLUYOR ISPARTA'YA!
haber32

Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şube Müdürlüğü Ekipleri Uyuşturucuyla Mücadele Etmeye Devam Ediyor. Bu Kapsamında Yürütülen Çalışmalarda; Isparta'da Uyuşturucu Ticareti Yaptığı Belirlenen Bir Kişi Yakalanarak Adliyeye Sevk Edildi. Şahıs Çıkarıldığı Mahkeme Tarafından Tutuklanarak Isparta Kapalı Cezaevine Gönderildi.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucuyla mücadele etmeye devam ediyor. Bu kapsamında yürütülen çalışmalarda; Isparta'da uyuşturucu ticareti yaptığı belirlenen bir kişi yakalanarak adliyeye sevk edildi. Şahıs çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak Isparta Kapalı Cezaevine gönderildi.

Edinilen bilgiye göre, Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri Isparta'da ikamet eden Y.K. nın madde bağımlılarına para karşılığında esrar sattığı duyumunu aldı. Y.K'yı izlemeye alan emniyet güçleri şahsın, sattığı esrar maddelerini ikametinde muhafaza ettiği, uyuşturucu temin etmek isteyen şahısları evine kabul ederek alışverişi evinin içerisinde gerçekleştirdiğini tespit etti. Elde edilen bilgiler doğrultusunda izleme sırasında Y.K. nın uyuşturucu ticareti yaptığı tespit edilerek evinde suçüstü yakalandı. Ayrıca Y.K. dan para karşılığı uyuşturucu temin eden M.A.Ç isimli şüpheli suç delilleri ile birlikte yakalandı. Adli mercilere sevk edilen Y.K tutuklanarak Isparta Kapalı Cezaevi'ne gönderilirken, M.A.Ç ise alınan ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

(EŞ-SÇ) (İhlas Haber Ajansı)

haber32
Son Güncelleme: 07.10.2006 21:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cavit tanış 2006-10-10 09:49:00

bilindiği üzere ısparta da koskaocaman bir üniversiteve üniverstide gençliği var.bu üniversiteye ülkenin 4 bir yanından öğrenci gelmektedir.çeşitli yerlerin güzelliklerini getirmekle birkiklte igrençliklerini de getiriyorlar.bu sadece ısparta için böle değil her üniversitesi olan şehrimiz bu durumda.ıspartamız geliştikçe büyüdükçe bu tip olaylar belki de daha ilginç ve daha yüz kızartıcı şeyler patlak verecektir.onun için anne babalara burda çok işi düşmektetedir.ebeveyinmler ağaç yaş iken eğilir unutmayın.

Avatar
İbrahim bolat 2008-05-09 13:42:00

Ispartada neler olduğunu ben size söyleyim; Sosyal faaliyet alanın sıfır olduğu ısparta ilinde üniversite öğrencileri uyuşturucu kullanıyor. Ne alakası var canım hadi sende diyorsanız uyuşturucu madde kullanmak üzere olan bi gence sorun bakalım neden? cvp: ıspartada ne yapabiliriz ki ? Başkaları ne yapıyor? derseniz; Eğer ıspartada uyuşturucu kullanan genç sayısı fazlaysa, bu fazlalığa bir önem verilmeli çare bulunmalı. Düşünün allah aşkına kız arkadaşınızı alıp alkol alabileceğiniz bi yer varmı ıspartada? E olmassa öğrencide evde içer, her günde parası yetmiyeceği için uyuşturucu kullanır!!! Bu benim görüşüm. Haksız olduğumu düşünüyorsanız amaaan boşverin kim halt yerse yesin. . .(Ki bu gidişle ıspartada daha çooook uyuşturucu haberi olur) saygılar efendim. . .

Avatar
vatandaş 2011-10-24 12:22:47

acabaaaa

Avatar