haber32
banner77
27 Aralık 2018 Perşembe 21:20
O binada sona doğru
haber32

VALİ SEYMENOĞLU YENİ MÜFTÜLÜK BİNASI İNŞAATINDA İNCELEMERDE BULUNDU

Göreve başladığı günden itibaren Isparta’da devam eden kamu yatırımlarıyla yakından ilgilenen Vali Seymenoğlu hayırseverlerin destekleriyle uzun süredir inşaatı devam ettirilen ve son iki yıldır da İl Özel İdaresi (Diyanet İşleri Başkanlığı) kaynaklarıyla inşaatı tamamlanmak üzere olan Müftülük binasında incelemelerde bulundu.

Beraberinde İl Müftüsü Bayram Şahin ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri ile Müftülük binasında incelemelerde bulunan Vali Seymenoğlu yetkililerden ve yüklenici firmadan bilgi alarak inşaatın tamamlanabilmesi için gerekli işlemlerle ilgili görüş alış verişinde bulundu.

Vali Seymenoğlu uzun süredir devam eden inşaatla ilgili olarak kurumlar arası koordinasyonun sağlanarak Müftülüğün yeni ve modern binasında hizmet vermesi için gerekli adımların derhal atılmasını istedi.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaözelIdareMüftü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sigir kafali davar 2018-12-28 06:26:43

ne gerek vardi simdi bu binaya?

Avatar
ıspartalı 2018-12-28 08:43:42

bu kadar gösterişli bir yapıya gerek varmıydı acaba biraz malzeme seçiminde dikkatli olunsa harcanan bu parayla biterdi burası camii içinde geçerli söylediklerim her hafta yardım toplanıyor bir türlü açılmıyor açılmaz tabi kullanılan malzemeler hep pahalı birinci sınıf bence israf

Misafir Avatar
Bahattin 7 ay önce @ıspartalı

türkiyenin tüm. kurumlarının en büyük bütçesine sahip bir kurum. cami bile gölgesinde kaldı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halıkentli 2018-12-28 00:40:36

Müftülük sitesini diyanet kendi bütçesinden yapmalı zaten camiler vatandaşın sırtında kilise onarımı yapılacağına devlet bütçesinden bu bina yapılsın .Özel idare bütçesinden niye harcanıyor.

Avatar
bir bilen 2018-12-28 09:35:45

müftülük valiliğe bağlı ama binaya bakınca valilik müftülüğe bağlı gibi duruyor. Allah aşkına bu bina bu caminin yanına hangi akıl mantıkla yapılır. ve niye bu kadar görklü bir bina yapılır. 7 kat tamı tamına 7 kat yazık günah israf israf israfff. müftülük dediğin yer mütevazi olmalıydı.

Avatar
halktan 2018-12-27 23:09:56

bolat başkan nerde..göremedik yanında..antalyaya fener maçını izlemeye giderken valinin yanındaydı..okula araba hediye ettiler, yanındaydı...gelseydi valiyle buraya..sayın valim, kalan inşaat işlerini ben tamamlıyorum deseydi...nerdeee...

Avatar
fakir 2018-12-27 22:42:50

ıspartaya ve ıspartalıya hayırlı olsun.sayın beiediye başkanım önüne bir heykel dikmesse anlamsız olur.lütfen bizi heykelsiz bırakma saat kuleside olur.

Avatar
vatandaş 2018-12-28 08:37:24

.......bir bina, müftülük binası olarak daha güzel bir mimari tercih edilebilirdi. sonuçta bu müftülük binası

Avatar