haber32
banner77
20 Nisan 2017 Perşembe 09:09
Okutan'dan Mızıkçılık dersi..
haber32

YSK KENDİSİN VE REFERANDUMUN MEŞRUİYETİNİ ORTADAN KALDIRMIŞTIR

    Isparta Milletvekili Nuri Okutan, Yüksek Seçim Kurulu’nun mühürsüz zarf ve oy pusulası kararıyla birlikte serbest ve adil seçim imkânının Türk milletinin elinden alındığını, YSK’nın verdiği kararla hem kendi meşruiyetini hem de referandumun meşruiyetini ortadan kaldırdığını söyledi.
 

Anahtar Kelimeler:
MhpıspartaNuri Okutan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mert 2017-04-20 11:21:57

Ne kadarda yandaş metyasınız bukadar pes haber 32 deyistir akp haber yaz adını

Misafir Avatar
??????????? 1 ay önce @Mert

acaba hangi yönetimlerde tarafsiz rahat bir sekilde haber yapilabilinir!

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2017-04-20 12:43:29

mühürsüz oylarla hayır kazansaydı acaba neler olurdu bu ülkede akp nin madur edebiyatı tavan yapardı...

Misafir Avatar
ADALET !!!! 1 ay önce @vatandaş

simdi bile ysk secimi tekrarlanacak deseydi; hepimiz görürdük magduriyet veyvalalarini.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bahtiyar 2017-04-20 14:02:30

Maç oynanırken kural değiştirilmez. Fazla basılan oy pusulaları nerde? Geri iade alındı mı? Niye mühürlenmediler. Bunlar hep şaibe. Birilerinin bunu dile getirmesi suçmuş gibi lanse ediliyor.

Misafir Avatar
anket sonuclarindan iyi haber almiyormuydunuz. 1 ay önce @Bahtiyar

madem her sekilde kazanirdiniz neden mühürsüz oylarin kabulünü istedi receb özel!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYRICA 1 ay önce @Bahtiyar

aslinda evet veren vatandasta rahatsiz durumdan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
muhammet 2017-04-20 09:25:48

Sandikda gorevliydim butun sandiklarda en az 5 kisi vardi her partiden sen bu sandik girevlilerine hakaret ediyirsun sen varya bagimsiz aday ol altin mi teneke mi oldugunu millet gorsun istersen gel ispartanin bir mahallesine muhtar ol vekillikden biraz daha garanti

Misafir Avatar
DEGERMIYDI BU SAIBEYE!!! 1 ay önce @muhammet

adalette hata yapilamaz! usul hatasi oldugu zaman temyiz ettiginde yargi usulsüz verilen yada usul yanlisligi bulunan kararlari bozar! ak partiyi savunan avukat cikmis usul hatasi yüzünden secimlerimi yenileyecegiz diyor! ayrica bu olaya sebeb olan recep özelinde daha önceden mecliste usulsüz oy kullandigi tesbit edilmis; burada usulsüzlük yapilmasi icin dilekce vermis gerek varmiydi böyle secime saibe düsürmeye!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haber32 adalet bir gün sanada lazim olabilir!!! 1 ay önce @muhammet

siz oyun esnasinda hep kendinize yarayacak hileli desiseli kural koy, sonra birde oyuncuyu mizikci ilan edersen bu zulm ve zulm yandasligi olur haber32!!! umarim böyle zulmün yaninda olanlarinda bir gün adalete ihtiyaci oldugunda ülkede adalet bitmemis olu! ama ken adaletsizligin yaninda olursan sende bir gün adalet bulamayabilirsin bunu unutma!!! yani hepimizin bir gün isimiz düsebilecegi adaleti öldürmeyelim sayin haber32!!! en azindan bir haber sitesine yakisan tarafsizliktir, tarafsizliginizi muhafaza ederseniz her dönem saygi duyulan olursunuz. bir de güveni kaybetmezsiniz!!! hem halkin hemde hakkin yaninda itibariniz olur!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYNI SECIMDE ,AYNI YSK 1 ay önce @muhammet

2 FARKLI KARAR !!! 2010 DA AK PARTI KANUN YAPTI ZARFLARIN ÜZERINDE YSK, iL SECIM KURULUNUN VE SANDIK GÖREVLILERININ MÜHRÜ BULUNMAYAN ZARFLAR GECERSIZ OY KABUL EDILECEK DIYEREK !!!! 2017 YURT DISI OYLARINDA BIR TANE SANDIK GÖREVLILERININ MÜHRÜ OLMIYAN OY CIKIYOR AK PARTI GÖREVLISI YSK YA OYUN GECERSIZ KABUL EDILMESI ICIN MÜRACAT EDIYOR VE YSK AK PARTININ ITIRAZINI YERINDE BULUYOR VE GECERSIZ SAYIYOR OYU !!!!!! SECIM BASLAMIS DEVAM EDERKEN YSK AK PARTI YSK GÖREVLISI RECEP ÖZEL ALEL ACELE YSK YA EL YAZISI ILE BIR DILEKCE YAZIP MÜHÜRSÜZ OYLARIN KABUL EDILMESINI TALEP EDIYOR, AYNI YSK AYNI SECIMDE MÜHÜRSÜZ OYLARIN KABUL EDILECEGINI YAYIMLIYOR SITESINDEN.!!!!!! NE OLMUSTUR AK PARTI YSK GÖREVLISI RECEP ÖZELIN BÖYLE BIR DILEKCE YAZMASINA SEBEBP NEDIR VE NICIN YSK AK PARTININ AYNI SECIMDE AYNI KONUDA 2 FARKLI TALEBINEDE EVET DEMISTIR ????? BUNLAR MILLETIN HERKESIMINDE SORU ISARETIDIR !!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
?????????? 1 ay önce @muhammet

o kadar kisiydiniz nicin zamaninda vatandasin oylari mühür basmadiniz, ne yaptiniz orada???? bu saibenin müsebbimi oldunuz???? belki mühürsüz oylar kabul edilmeseydi hayir daha düsük evet daha yüksek oy alacakti !!!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cemalettin Yurtsever 2017-04-20 10:37:37

Muhammet isimli yorumcu senin anlattıgınla referandumda dönen fırıldak bellı. Aklınca vekile çamur atacan. Capın ne senin. Kula kul olanların biatcıların imanı sorgulanır.

Avatar
Mete 2017-04-20 14:12:07

haber32 sana hukuk dersimi verelim. ysk seçim kanununa göre mühürsüz, zarf ve oy pusulaları geçersiz sayılir diyor, ysk geçerli diyorsa hukuksuzluk var demektir.adalet kanunlarla sağlanır.

Avatar
Malup 2017-04-20 10:25:01

Isparta hep 1 vekil eksik oynuyor.öner vali vardı oda hep kavga gürültü Isparta yı mecliste hep kavgacı olarak görüyorlar millet hizmet için seçmiş bugun yaptığınız nedir halk bağımsız dye seçmedi bidaki seçime bağımsız olarak koyda görelim.

Misafir Avatar
HAKLISIN 1 ay önce @Malup

bu saibeye sebeb olan dilekcede bir isparrtali receb özel yazdi !!!! ne gerek vardi eveti böyle saibe altinda birakti; o oylar kabul edilmese belki evet daha fazla cikabilirdi sandiktan degilmi!!! belki evetin zararina oldu o mühürsüz oylar nerden bildi evetin yararina olacaginida kabülü icin dilekce yazdi !!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmed 2017-04-20 10:39:26

bana göre bu chp'lilerin yüzlerinde hiç ve hiç meymanat yok!!!

Misafir Avatar
kisi kendinden bilir isi. 1 ay önce @Ahmed

mümin müminin aynasidir; buyrulmus hadiste. biz cocukken karsidakini kötü görene " aynaya bakan kendini görür!" derdik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Par ile iman 1 ay önce @Ahmed

para ile imanın kimde olduğu bilinmez dostum

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi