haber32
07 Şubat 2017 Salı 12:03
Okutan Partisine Açıktan Savaş Başlattı
haber32

HAYIR KAMPANYASI BAŞLATIYORUZ

Türk Ocakları tarafından düzenlenen sohbet toplantısına konuk olan MHP Isparta Milletvekili Nuri Okutan çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Okutan, “Biz muhalif olarak adlandırılan Genel Başkan adayları ile birlikte ‘hayır’ kampanya çalışmalarına başlayacağız. İçinde aksakallarımızın, eski Ülkü Ocak Genel Başkanlarımızın olduğu bir platform kurarak Türkiye'yi karış karış gezeceğiz.

Ben Ülkücüyüm, Milliyetçiyim, MHP’liyim diyenlerin yüreği yetiyorsa, sizlerin karşısına çıkacak yüzleri varsa evet kampanya çalışması yapsınlar da görelim.

Yapılan bir araştırmaya göre MHP’ye oy veren seçmen kitlesinin yüzde 95 i Devlet beyi kafasından silmiş, referandumda hayır oyu kullanacağını belirtiyor” dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yurttaş 2017-02-07 12:51:51

komple satanın kim olduğu bellidir. mhp tabanı ve ülkücü camia bu vatanın birliği için hayır diyecektir. sizde yanlı yayın yapmayarak hayırlı bir iş yapın.

Avatar
hulusi dedikodu 2017-02-07 12:20:26

kendi̇ parti̇si̇ni̇ ve seçmeni̇ni̇n satan ki̇m bu belli̇ i̇ken suçu nuri̇ okutana atmayin.mi̇lli̇yetçi̇li̇ği̇ ayaklar altina aldim,kafatasçilar,irkçilar,kavmi̇yetçi̇ler,deyi̇p bana türklükle gelmeyi̇n di̇yenlerle bi̇r olanlar asil davalarini satmişlardir.alooooooo.hayir di̇yeni̇ vatan hai̇ni̇ i̇lan etmeyi̇n.nerede i̇se hayir di̇yen müslümanliktan çikar kampanyasi başlatacakiniz.isteyen hayir der,i̇steyene vet der.mi̇lleti̇ bölmeyi̇n ayriştirmayin.

Avatar
ülkübir 2017-02-07 13:07:32

sayın okutan ülkesi ve insanı için tarihsel önemli bir görev yapıyo kendisine teşekkür ediyoruz

Avatar
15 yil önce vaat ettikleriniz! 2017-02-07 13:26:47

1. millet adaletle kalkinip zenginlesecekti, adam kayirma imtiyaz son bulacakti ! sonuc ??? millet notu sandikta verecek !

Avatar
2.) üc y bitecekti ! 2017-02-07 13:28:50

üc y: yolsuzluk, yoksulluk, yasaklar son bulacakti!
millet notu sandikta verecek!

Avatar
3. BOB projesi! 2017-02-07 13:32:02

bob: büyük orta dogu projesi ile ; orta doguya demokrasi gelecek arap bahari olacakti! sonuc: orta dogu kan gölü!
millet kanmaz; notu sandikta verir!

Avatar
Mete 2017-02-07 14:29:40

kendi partisini satan bay bahçelidir, değiştirilmek istenen 18 maddeyi lütfen okuyunda öğle konuşun

Avatar
OBJEKTIF GAZETECILIK ! 2017-02-07 12:49:51

haber 32 biz sizi bu güne kadar yayimcilik etik ve ahlakina uygun davranip; tarafsiz objektif yayimlariniza alistik ! umarim bu yayimcilik etiginden ayrilmazsiniz! baslik ve icerik yanli ve yorum kokmamali; sizin haberi ve olaylari tarafsiz dürüst dogru bir sekilde yayimlayip ; yorumu okura ve millete birakmaniz yayimcilik etigine uygun olacaktir!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi