haber32
banner77
07 Mart 2018 Çarşamba 10:04
Opet İhalesi iptal edildi..
haber32

BENZİNLİK İHALESİ İPTAL EDİLDİ

Isparta Belediyesi, Şubat atı içerisinde yaptığı ve rekor bir fiyata giden benzinlik ihalesini iptal etti. İhale şartnamesinideki yanlışlıklar üzerine ihalenin iptal edildiği öğrenildi. Isparta Belediyesi, Sav yolu Karaağaç Mahallesi Belmaş evleri bölgesindeki Opet akaryakıt istasyonunun 870.100+KDV’den ihale edildiğini duyurmuştu.

İhalenin yeniden yapılacağı bildirildi..

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erol yılmaz 2018-03-07 11:45:38

burayı dışardan birine ihale ederek,ıspartada yapılan tekelleşmenin önüne geçilmesi konusunda belediyemizden adım atılmasını bekliyorum.yazıktır en tavandan akaryakıt tüketiyoruz.

Misafir Avatar
Hakan Çetinkaya 10 ay önce @erol yılmaz

Erol bey doğru söylüyor Isparta dışındaki istasyonlarda Lpg 30-40 Kr, mazot 60-70 Kr daha ucuz Bu aç gözlü bayiler yüzünden depoları fullemeyi unuttuk malesef

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cem seymen 10 ay önce @erol yılmaz

çalmadan ancak bu fiyatlara kurtarıyor erolbeyfendi kuyumcuda vergi yok,sanayide vergi yok,yapsatta vergi yok ,işe gelmeyen 5 kişiyi senin gibi eliboşların cafelerde sürten veletlerini istihdam et milletin bedava bokunu yıka çalmadan 7/24/365 hizmet ver bu kadar kiralık satılık 2 tane daha opet var ıspartada biri deregümüde biri savda al sen işlet ucuza sat muhtemelen senin tarladan nato hattı geçiyordur bizde öğrenelim günde 1500 kişinin bokunu yıkamak güzel oluyor tavsiye ederim,ucuza satan memoil 3 aya bir gaz markası değiştiriuyor devletimiz defterlerini incelese ev tüpü diye alınıp otogaz diye satıldığını görecek ama halk senin gibi beleşe alıştı bedava versin tarihi gecik der

Beğenmedim! (2)
Avatar
kahraman 2018-03-07 13:15:33

belediye kendisi işletsin para basan bir yer orası

Misafir Avatar
tp 10 ay önce @kahraman

opet kardeş ben tp diye duydum

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Opet 10 ay önce @kahraman

evet aynen katılıyorum, burdur şehir merkezindeki opet leri burdur belediyesi işletiyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
sahn k. 2018-03-07 14:03:21

şirkete devir cubbala anlaşılan

Avatar
HIRGIZ OPET BURDUR REİSİNE 2018-03-08 10:44:06

2 ADET AUDİ A8 İLE SATIN ALMIŞTI BİRİ MAKAM DİĞERİ ÖZEL HEDİYE HIRGIZ OPET 1 GEMİ ÖTVSİZ YAKIT VERDİMİ AL SANA AUDİ LOBİSİ A8 LER GELSİN

Misafir Avatar
ESKİ REİSE 10 ay önce @HIRGIZ OPET BURDUR REİSİNE

şimdikine değil 2010 dakine

Beğenmedim! (0)
Avatar
OKTAY KAVŞAĞINA ÜST GEÇİT 2018-03-08 10:50:15

sayin başkanim vatan mahallesinde davrazkent de oturuyoruz,oktay kavşağinada şehir hastanesinin oraya ve sanayi kavşağina yapacağiniz gibi üst geçit antalya isparta yönünde yapıverirseniz mart taki seçimlerde vatan mah.full oy çikar ispartaya yeni çevreyoluna gerek yok sürücü kurslari nedenli burada ki kavşakta trafik düzensiz lütfen güzelleştiriiniz çok süper olur antalya havaalani yolu yada antalya organizeye yapilan üst yollar gibi makyol çok hizlica yapar erk gibi değil

Avatar