haber32
banner77
25 Mart 2019 Pazartesi 17:36
Ören Sökülen Dubalara Dikkat Çekti
haber32

AK Parti Belediye Meclis Üyesi Mehmet Ören, Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın talimatıyla önce yapılan daha sonra sökülüp asfalt şantiyesinin bahçesinde huradaya çıkarılan bisiklet yolu dubalarının fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaştı.

BİSİKLET YOLU FANTAZİSİNİN SONU

Ören Paylaşımında, "Bisiklet yolu fantazisinin sonu. Binlerce liralık malzeme hurdaya ayrıldı. Yazık Ispartalının paralarına" açıklamasında bulundu. 

Son Güncelleme: 25.03.2019 19:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yaylalı 2019-03-25 20:52:43

sİz söktürdünüz. ne güzeldİ. şİmdİ de hurda oldu dİyorsunuz. ak saray a hedİye edeydİnİz. ak partİlİ geçİnenler topunuz günaydin etmezsİnİz. Allah sizden isparta yı korusun.

Avatar
ıspartalı 2019-03-25 18:21:46

ak belediyecilik zamanında pomza yatakları da isparta'nın malı idi.günlerce kokan açılmış kuyu da ısparta'nın toprağı o kokuyu solumak zorunda olanlar da ısparta'lı idi.nostalji oldu ama unutulmadı.

Misafir Avatar
vatandaş 1 ay önce @ıspartalı

hüsam öyle kulaktan dolma bilgilerle her gördugun yere kuyu açarsan karşina ne cıkacagını bılemezsım sonrada kapattıracagım dıye devletı bır suru masrafa sokarsın hersein bir ilmi var araştirmalısın

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hüsam 1 ay önce @ıspartalı

bak cocum ,
kulaktan dolma bilgi ile amel edersen böyle gülünç olursun.pomza yatakları yerinde duruyor.pomza satildi pomza yatagi deği̇l... annadiin?koku sorununa geli̇nsce petrol çikaydi orada i̇şe gi̇recekti̇n zengi̇n olacaktin .. çikmayinca böyle oluyor deel mi̇? hadi̇ gi̇t götünü çayda yika...

Beğenmedim! (8)
Avatar
yüzsüz akpliler 2019-03-25 23:14:16

söktüren akp şimdi de rant peşinde pişkin pişkin yuh artık.

Avatar
vatandaş 2019-03-26 07:53:47

bisiklet yollarını kaldırtmak için günlerce propaganda yapanlar belli, adam kaldırdığı malzemeyi ne yapsın. mecburen biryere koyacak. getirip birinin bi tarafına sokacak hali yok. herkes bir şekilde hizmet ediyor veya etmeye çalışıyor. aynı yiğitliği rahmetli zamanındada yapsaydınız ve onuda eleştirseydinizya. valla hepinizi tuvalette döverdi.

Avatar
Adalet 2019-03-25 21:10:30

siz önce davraz mahallesinde imara aykırı imar barışından sonra yapmış olduğunuz dükkanı yıkacakmısınız.

Misafir Avatar
dartazlı 1 ay önce @Adalet

akp gelirse yıkar. iyp yıkmaz

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandaş 2019-03-26 08:04:20

merak etme sen mehmet bey onlar hurda değil yeni çünürde ve imara açılan diger yerlerde kullanılır senin ve ıspartalının cocuk ve torunları rahat rahat bisikletinı kullanır

Avatar
yerine 2019-03-25 23:31:31

onu isteyende zaten ıspartalıydı... zaten haziran 2019'a kadar zorunlu olacak bisiklet yolları tekrardan koyarlar yerinie.

Avatar
fakir 2019-03-25 20:02:32

ölüm var hesap var hemde ilahi adalet ile

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi