haber32
banner77
10 Nisan 2019 Çarşamba 12:27
Otopark Ücretleri değişiyor
haber32

Başdeğirmen’in talimatı üzerine Belediye Meclisi’nde önemli bir karar alındı. Belediye otoparkları ücret tarifesinin 1 Mayıs 2019 tarihinden itibaren iptal edilmesi yönünde karar alındı. Tarife Komisyonu tarafından hazırlanıp, mecliste kabul edilen değişiklik şöyle:

“2019 yılında uygulanmakta olan İşletme Müdürlüğü’ne bağlı otoparklardaki ücret tarifesinin 1 Mayıs 2019 tarihi itibari ile iptal edilerek trafik yoğunluğu, otopark doluluğu gibi hususlar dikkate alınarak encümen tarafından yeniden belirlenmesi için belediye başkanlık makamı ve encümene yetki verilmesi komizyonumuzcu uygun bulunmuştur.”

Son Güncelleme: 10.04.2019 12:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
selim 2019-04-10 12:48:31

verilen otopark ücreti ücretsiz olursa yada çok çok düşük olursa trafiğe fayda değil zarar getirir.galericiler buraları depo olarak kullanır

Misafir Avatar
rıza 2 ay önce @selim

sayın başkan; yapılan haksızlık ve usulsüzlükleri unutmuş gibisin.hesap sormaktan vazgeçtin herhalde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ispartalı 2 ay önce @selim

vaililik/merko otoparkı şarıl şarıl akıyor.leş gibi kokuyor.burayı kime yaptırmışlar,kaç bira ödemişler.bunun dahi hesabını sormayacak isen;yazıklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
osmanlı 2 ay önce @selim

o zaman 24 saat veya sabahtan akşama kadar araba koyanlara farklı bir ücret tarifesi uygulanabilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
volkan 2019-04-10 14:19:01

zam gelecek gibi görünüyor.

Avatar
Oktay 2019-04-10 22:29:19

İlk icraatı zam olmuş şaşırdıkmı hayır tabiki

Avatar
ORTOPEDİ ENGELLİ 2019-04-10 13:20:23

otoparkta normal engelliden para alınıyor gazi, şehit yakını ve belediye encümeni para ödemiyor normal engelli para ödüyor bütün engelliler eşit olmalı ortopedi engellile... yorumun devamı. bu engelleri̇ kaldirirsa şükrü başkanim kaldirir başarilarinin devamini di̇leri̇m başkanim.

Avatar
bisikletci 2019-04-10 14:53:44

bizlerin parasıyla yapılan bisiklet yollarını geri istiyoruz eski başkan vatandaşa sormadan iki esnafın lafıyla kaldırttı siz daha iyisini bisiklet kiralama noktalarıyla beraber konyadaki örnek gibi bir uygulama bekliyoruz.

Avatar
kerpeten osman 2019-04-11 04:46:30

bir adet mercedes bir adet de bmw aracim var. bundan sonra otoparka koyarim ikisini de

Misafir Avatar
esnaf 2 ay önce @kerpeten osman

ha siktir ordan hava atma

Beğenmedim! (2)
Avatar
hüdai 2019-04-10 17:04:59

galericilere gün doğdu beleş galeri yeri

Avatar