haber32
banner77
07 Şubat 2019 Perşembe 10:15
Parlak'a Rakip yok!!
haber32

Keçiborlu'da her kesimin severek desteklediği Ak Partili Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak' a Keçiborlu'da muhalefetten alternatif yok denecek kadar az.

  2014 Yılında CHP'den aldığı belediyeyi iktidarla buluşturan Parlak, geçen süre zarfında Koçiborlu'yu uçurdu, bu seçimlerde diğer prartiler Parlak karşısında ciddi bir aday çıkaramıyor, son bir değişiklik olmazsa Cumhur ittifakı kapsamında MHP'de Yusuf Murat Parlak'ı destekleyecek.

Bu nedenle ilçenin önde gelen ülkücüleri ''Milliyetçi Cepheninde adayı Yusuf Murat Parlak'' yazan görseller paylaşıyorlar.

Son Güncelleme: 07.02.2019 10:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PARLAĞIN DİKKATİNE !!! 2019-02-07 12:02:08

mhp kökü deri̇nde olan parti̇. akparti̇ köksüz ayakta durmakta zorlanıyor.

Misafir Avatar
abbak necati 3 ay önce @PARLAĞIN DİKKATİNE !!!

len biz, bize fatiha bilmezler,ırkçılar diyenlere oy moy vermeyiz.gidin işinize.sizin mkyk üyeniz orhan miroğlu hdp nin oylarını alacağız dedi.gidin hdp den oy toplayın.yettiniz gari

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yabancı 3 ay önce @PARLAĞIN DİKKATİNE !!!

lafla peynir ğemisi yürümez . keçiborluda m.h.p yi yıkanların .bazı zibidiler vardır.onlarda m.h.p li ğeçinenlerdir. sokak sokak dedikodu yaparlardı. ben şimdi keçiborluda değilim amma halen aynı kişiler ortalığı karıştıryor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ülkücü/ keçiborlu 2019-02-07 11:34:55

keçiborluda her partinin adayının şansı eşit. akpartiyi destekleyenler yusuf parlağı kuklası gibi oynatanlardır.onlarında oyuyla seçilemeyeceğini parlak belliki anladı. demekki parlak seçilebilmek için mhp nin oylarına muhtaç olduğunu biliyor. avucunu yalasun.

Misafir Avatar
bozkurtlar 3 ay önce @ülkücü/ keçiborlu

bize fatiha bilmezler,ırçılar,şeytani yolu izleyenler diyenlere oy moy yok.hadi ikileyin bakalım

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
YABANCI 3 ay önce @ülkücü/ keçiborlu

adam olaydiniz i̇smai̇l maçikanin arkasinda duraydiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KEÇİBORLU BOZKURTLAR 2019-02-07 11:46:00

yusuf parlak kendi̇ kendi̇ne geli̇n güveyi olmasin yalvariyor ama oy yok yok yok.

Misafir Avatar
YABANCI 3 ay önce @KEÇİBORLU BOZKURTLAR

keçi̇borluyu bozanlari teker teker bi̇li̇yorum. i̇smai̇l maçikayi yikan m.h.p li̇ ğeçi̇nenlerdi̇r burada i̇si̇mleri̇ deşi̇fre etmeme ğerek yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MHP KEÇİBORLU BELEDİYE BAŞKAN ADAYI 2019-02-07 12:16:18

ülkücüler asi̇ldi̇r davasini satmaz. vatanin bi̇rli̇ği̇ i̇çi̇n mücadele eder çürük meyveler i̇stedi̇ği̇ yerde olsun. üç beş oyun hesabini yapmiyoruz.

Misafir Avatar
YABANCI 3 ay önce @MHP KEÇİBORLU BELEDİYE BAŞKAN ADAYI

adam olaydiniz i̇smai̇l maçikanin arkasinda duraydiniz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Akparti 2019-02-07 17:12:55

ÖYLE CHPLİLERİ İŞE ALIP BELEDİYEDE OTURTMAKLA RAKİPSİZ OLUNMUYO SAYIN BAŞKAN 31marrt???

Avatar
Selim 2019-02-07 12:26:24

Deme çok güldük

Avatar
YABANCI 2019-02-07 12:46:52

ben ğeçmişte keçiborluda yaşayan biri olarak. sayın kıymetli belediye başkanı ismail maçıka zamanın da . 1tokinin yerini kükürt fabrikasını satın aldı,su işini hal etti. malesef .nankörlük böyle bir şey.ülkücüyüm,m.h.p liyim diyenler. ismail maçıkanın arkasında durmadınız .burada teker teker isimleri deşifre etmeye ğerek yok

Misafir Avatar
PARLAK BAKIŞ 3 ay önce @YABANCI

iyi ki yobaz ilçeden ayrılmışım,türkiye en yobaz yer neresidir derlerse. muhacıleri tenzih ediyorum. geri kalanı yüzde 100 yobazdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KESKİN BAKIŞ 3 ay önce @YABANCI

keçiborluda kaç yerli inek vardır yooooooook hepsi ya holanda,ya alaman,ya fransa yada yabancı inek.evet. sizin ğibi kırma inek olacağıma.yerli ve milli öz ve öz anadolu ineği olmaktan gurur duyarım.tembeliğiniz,yasa tanımamanız büyüklere saygı,küçüklere sevği,vatanınız özde değil sözde sevdiğiniz belli.bari andımız arkasına saklanmayın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TUNÇ ELİ 3 ay önce @YABANCI

kendini tarif etmişsin .maşaf tepede ot çok ğidin orada yaylanın,kükürt,ğöletin orada ot çok ğidin orda yaylanın ,ithal samana yazık değilmi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Öküze cevap 3 ay önce @YABANCI

yürü len inek yabancı.biz ülkücüler davamızın arkasında dururuz.bize ırkçı,fatiha bilmezler deyip kullanmak isteyenlere pas vermeyiz.orhan miroğlunun peşinden gidin hade bakembi.andımıza niye akp ve hdp red oyu verdi biliyonmu ?.saman niye i̇thal ediyoruz,öküz çoğaldı diye

Beğenmedim! (2)
Avatar
neyse 2019-02-08 11:23:58

iyi güzel hepsi hoş da hep bir dönem yapacağız diye gelenler nedense neyse

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi