haber32
banner77
20 Haziran 2019 Perşembe 15:04
Parlak Eminönünde Görüldü
haber32

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak İstanbul Seçimleri için oy topluyor.

Parlak Bugün Eminönünde Ak Parti çadırında görüntülendi.

Anahtar Kelimeler:
AkPartiIstanbulEminönü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yusuf Zeki 2019-06-20 15:46:05

Ne oyu toplayacak dombili İmamoğlu söke söke kazanacak tayyip bütün teşkilatlarını İstanbula yığsa boş.

Misafir Avatar
HÜSAM 4 hafta önce @Yusuf Zeki

hasstr ordan embesil.

Beğenmedim! (5)
Avatar
aslıı 2019-06-20 18:55:40

anlamadım neyin vefası dediniz.

Avatar
dönemin adamı imamoğlu 2019-06-21 03:03:45

ne yaparsanız yapın boş istanbulda imamoğlu dönemi başladı ardından 5 yıl sonraki türkiyenin yeni başkanı imamoğlu.

Avatar
feza 2019-06-20 18:04:32

takdir edilecek bir davranış

Avatar
KEÇİBORLU/KEÇİBORLU 2019-06-21 11:59:57

si̇yaseti̇ bedava yapmiyor arkadaş hi̇ççç umrunda deği̇l memleket. 7 bi̇n tl. maaş i̇ndi̇ragandi̇ edi̇p saltanatı cabasi. akparti̇ bi̇terse bende batarım korkusu içinde yaşıyor. lakin korkunun ecele faydası yok. o günlerde geldi gelecek.

Misafir Avatar
GÖZLEMCİ 4 hafta önce @KEÇİBORLU/KEÇİBORLU

kimler geldi, kimler geçti; adalet partisi, anavatan partisi gibi akpartide nasıl olsa kaybolup gidecek Allahın izniyle, kanuniye bile kalmadı dünya yaşayanlar görür....

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2019-06-21 08:35:24

kurumlarda kaç kişi mağdur oldu sadece keçiborlu değil ısparta merkezde kendisinden soruluyor haklı mı haksız mı diye sorup soruşturmadan adam kayırıyor üstelik muhalefetin adamlarını

Avatar