haber32
banner77
04 Ağustos 2018 Cumartesi 09:51
Parlak'tan idaalı çıkış! Ak Partili belediye olsaydı koku sorunu olmazdı!
haber32

Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Ömer Parlak, 31 Mart’ta Isparta’ya AK Parti belediyeciliğini kazandıracaklarını söyledi.

Sav Kasabası yolu üzerinde bulunan Isparta'nın kanalizasyon kokusu ve Deri Organizeden kaynaklanan Vatan, Gülevler, Halıkent, Ayazmana mahallelerinin koku sorunu yaşadığını belirten Parlak, “Ak Partili belediye olsaydı Isparta’nın böyle bir sorunu olmazdı” dedi.

haber32
Son Güncelleme: 04.08.2018 11:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hah haaa 2018-08-04 10:12:14

len onu balaman oraya koymadımı? o kokuyu ak partili belediye getirdi güldürme beni şimdi..... sayın parlak bey sizi severiz sadece oturun bence. hele zabunla falan poz vermeyin ısparta yine kaybeder. adayımız şükrü başdeğirmen olsun kazanırız.

Avatar
çok haklı 2018-08-04 10:46:08

akp li belediyeyi isparta gördü bir dönem daha kalsaydı isparta kalmayacaktı

Avatar
akar 2018-08-04 16:55:44

şaşkın 10 senede bi kere konuşmuş ne dediğinden haberi yok.bilgisiz cahil

Avatar
yıllarca ıspartaya ne yaptınız 2018-08-04 11:09:32

ankara gölgesinde geçinip gidiliyor. daha migros kavşağını bile adam gibi yapamadılar. antalyaya bakın örnek alın kavşak nasıl olurmuş? ıspartaya sahip çıkın. ak partiliyim ama bu açıklamanızı kınıyorum. hizmet yapmak istedinizde yusuf ziya engelmi oldu? zabunu başkan yapacağız diye saçmalamayın lütfen. zabundan olmaz.

Misafir Avatar
antalyaya gitmeye gerek yok 3 ay önce @yıllarca ıspartaya ne yaptınız

antalyaya varmadan bucaktaki üst geçitleri bi gör. migrosa da üst geçit yapılsaydı şimdikinden kat kat iyi olurdu

Beğenmedim! (0)
Avatar
aslı 2018-08-04 12:10:39

sen bi git hamama kendi kokunu hallet.kokunun kaynağı valilikle ilgili daha onu bilmiyorsun.

Avatar
deniz 2018-08-04 14:30:39

tam saçma sapan ,siyaset bilmeyen konuyu anlamamış boş bir açıkla yapmış.aslında yakışanı yapmış kapasite bu kadar kumaş bu işte....konudan bihaber sallamış geçmiş yazık

Avatar