haber32
banner77
25 Şubat 2015 Çarşamba 09:22
Prof. Dr. Küçüköner'de SDÜ Rektörlüğü'ne Aday
haber32
Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdoğan Küçüköner, SDÜ Rektörülüğü'ne aday olduğunu açıkladı. Prof. Dr. Küçüköner, rektör adaylığı için dün fakülte dekanlık görevinden istifa etti.
haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
0 2015-02-25 10:34:08

bi sen eksiktin hocam.sen de aday oldun tam oldu.Paralel döneminde dekanlık yaptın hiçbi tepki tavır koymadın.Kızın senin fakültende araştırma görevlisi oldu,şimdi de rektör mü olcan? hangi yüzle Tayyibin karşısına çıkcan.nası çalışıyo sizin beyinler

Avatar
0 2015-02-25 10:41:56

Paralelciler, İbicioğlu,Erdoğan K. ve Fatih Gültekin arkasına sotelenip üçünden birinin rektör olması için dua edecek.Hocam bunu görmüyor veya görmek mi istemiyorsunuz?Mensubu olduğunuz Nur Cemaatinin de adını kötüye çıkarıyorsunuz. kusura bakmayın

Avatar
0 2015-02-25 11:01:36

devletin verdiği maaşa yazık bu adama ............

Avatar
vural 2015-02-25 11:05:01

o kadar çok paralelci alınmışki sdü ye nerden tutsan paralele çarpıyotsun,bunun sorumlusu sorumluları bellidir

Avatar
0 2015-02-25 11:32:59

Arkadaşlar bu adam yüzde yüz paralelci ve rektör de aynı görüşten Metin Lütfi BAYDAR bey gittiğinden beri sdü bilim üretemiyor bunların yüzünden maalesef.

Avatar
0 2015-02-25 11:52:06

iyi insandır erdoğan hoca

Avatar
0 2015-02-25 12:38:43

Bu badem bıyıklılarda uzak durun!

Avatar
0 2015-02-25 13:06:43

İlker e yönelik gerçek yorumlar yazılınca bile daralıyorsunuz. Erdoğan bey e gelince bırakın eleştiriyi, ağzınız dolu dolu hakaret ediyorsunuz. Erdoğan bey Ispartalı değil, Burdurlu pazarcıları dövdüğünüz gibi yabancı hoca hocalarıda dövün bari.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi