haber32
banner77
26 Nisan 2019 Cuma 08:00
Putlar Kaldırıldı
haber32

Isparta Eski Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın tarafından Mimar Sinan Caddesinde kaldırımlar üzerine konulan heykeller seçim öncesi söz verildiği gibi kaldırıldı.

  Mimar Sinan Caddesindeki at başları ve belediye işhanı önündeki kartal simgeli putlar alınarak demirköprü civarında bulunan Şehitler parkına konuldu.

Oldukça yüksek maliyetlerle yapılan bu heykeller için Ispartalıların cebinden ciddi paralar çıkmıştı, eski Belediye Başkanı Günaydın gelen eleştiriler üzerine ''Evet Bunlar benim Fantazi eserlerim Fantaziler yapmaya devam edeceğim demiş, ve seçimi kaybetmişti.

Son Güncelleme: 26.04.2019 08:47
Anahtar Kelimeler:
ıspartaMimaSinanHeykelPut
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aslan 2019-04-26 08:45:16

heykel ile put arasındaki farkı bilmelisiniz önce

Misafir Avatar
haramiler tüyemeyeceksiniz 3 hafta önce @aslan

daha durun bu bir başlanğıç.i̇mara açılan yerlerden yer alan akrabayı talumat ortaya çıkarılsın da görsünler.burası imara açılacak ama yüzdemi isterim diyenler veya imara açmadan önce sessizce yer kapatanlar olmuşmu olmamış mı ıspartalı bilsin.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
aslan 3 hafta önce @aslan

kimi ilkel toplumlarda, doğaüstü gücü ve etkisi olduğuna inanılan, tanrı olarak tapılan, genellikle canlı bir varlığı, özellikle insanı gösteren, tahtadan, taştan, topraktan yapılmış yontu

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatandaş 3 hafta önce @aslan

heykel put arasındaki farkı annat da bilelim kardaş

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
!!! 3 hafta önce @aslan

heykel=put üç boyutlu olan her şey puttur ve dinimizce çok günahtır.

Beğenmedim! (28)
Avatar
Recep 2019-04-26 08:20:46

Bundan sonra fantazilerini gitsinde başka yerlerde yapsın.Heryere saçma sapan milyarlar harcayıp heykeller yapıp bu benim fantazim yaparım diyodu alsın şimdi yapsın fantazilerini

Misafir Avatar
haşadını çıkar başkanım 3 hafta önce @Recep

daha durun bu bir başlanğıç.i̇mara açılan yerlerden yer alan akrabayı talumat ortaya çıkarılsın da görsünler.burası imara açılacak ama yüzdemi isterim diyenler veya imara açmadan önce sessizce yer kapatanlar olmuşmu olmamış mı ıspartalı bilsin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Zeki 2019-04-26 08:23:00

Bu heykellere verilen paraların hepsi milletin cebinden çıktı adam resmen bizim paramızda bide utanmadan benim fantazim bu yaparım diyodu resmen bizim paralar TAŞ oldu TAŞ

Misafir Avatar
bunların parasınıda iste 3 hafta önce @Zeki

daha durun bu bir başlanğıç.i̇mara açılan yerlerden yer alan akrabayı talumat ortaya çıkarılsın da görsünler.burası imara açılacak ama yüzdemi isterim diyenler veya imara açmadan önce sessizce yer kapatanlar olmuşmu olmamış mı ıspartalı bilsin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
İsmail 2019-04-26 08:31:58

Ya Allah aşkına heykelleri geçtik hadideee Yapılan heykellerin hangisi acaba ıspartayı temsil ediyo onu merak ediyorum adam sırf yandaşlarına para kazandırıcam diye heykel yaptırmaktan bıkmamıştı Allahtan bu seçim gitti yoksa varya vay geldiydi bize

Avatar
Celal 2019-04-26 08:26:16

Ya biraz mantıklı düşünün bu adam bu heykeller sayesinde resmen yandaşlarına milyarlarca paralar kazandırdı.Heykeltraş bu heykelleri kaç milyara yaptı bilen tek vatandaş varmı ???? Yokkkk ??? Bide utanmadan benim fantazim diyodu bu adam YAZIK

Avatar
Ahmet 2019-04-26 08:32:54

Bahsi geçen şahıs MHP Baş danışmanı oldu artık MHP binasına yaptırır heykelleri :)))

Misafir Avatar
suriyeli 3 hafta önce @Ahmet

bu utanç değirmenciye yeterdir.şükrümü,köprümü,kime basamaklık ediyorsa onların putunu diksin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tarık 2019-04-26 08:34:51

Başkana ziyaretler bitti anlaşılan şükürler olsun icraatlar başlıyor...Heykellerden başladık ama daha ortadan kaldırılacak çok heykel ve heykelciklerde var sadece caddede değil belediye içindede var bu heykellerden ;)

Avatar
Yavuz 2019-04-26 09:32:30

Anlaşılan Şükrü Başkan temizliğe heykellerden başlamış aslında o heykelleri Yzg ab teslim etsekde paraları tekrar isdesek olmazmı sonuçta adamın fantazisi heykel evinin içine bahçesine heryere koysun

Misafir Avatar
silkele saşkanım silkele 3 hafta önce @Yavuz

daha durun bu bir başlanğıç.i̇mara açılan yerlerden yer alan akrabayı talumat ortaya çıkarılsın da görsünler.burası imara açılacak ama yüzdemi isterim diyenler veya imara açmadan önce sessizce yer kapatanlar olmuşmu olmamış mı ıspartalı bilsin.

Beğenmedim! (1)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi