haber32
banner77
06 Mart 2018 Salı 13:00
Raylı Sistem bugün imkansız
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Dönemin Belediye Başkanı Mehmet Aybatılı tarafından geliştirilen ve çeşitli zamanlarda kamuoyunda gündeme gelen Hafif raylı sistem için ilk kez bu kadar net ve kesin konuştu.

 Günaydın, bu konuda bilgili bilgisiz herkes konuşuyor, bu iş için 1 milyon nüfus gerekiyor, merkezde bisiklet yolunu yapacak yer bulmakta zorlandık, raylı sistem merkezde yapılması imkansız bu konuda ağzı olan konuşuyor, zaten bugün yapılsa yarın çöp olur kullanılmaz, zaten çokta pahallı bir yatırım, hafif raylı sistem benim yeni imara açtığım yerlerde belki olabilir.

Oralarda yollar 30 metre, Mimar Sinand Caddesinde ise yol 12 metre bu yüzden raylı sistem yapılırsa yeni açtığımız imar alanlarına olur ama bugün çok çok erken dedi.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ISIRGANOTU 2018-03-06 13:25:42

tabi̇ seni̇n boyunu aşan i̇şler bunlar. ;sen ancak ki̇raz heykeli̇, at köpek heykeli̇ yapabi̇li̇rsi̇n. mi̇lleti̇n gözünü bakalim daha ne kadar boyayabi̇leceksi̇n

Avatar
evet ama 2018-03-06 13:18:48

kolayı herkes yapar ,iş zoru başarmak ..cevre yolu halıkent den de gecmeli hayal ama neden olmasın

Avatar
vatandaş 2018-03-06 13:35:54

adam haklı zor iş . bu adam zorişlerin adamı değilki bu iş çiçek böcek işi değilki tabiki zor. sana göre zor sayın başkan.. halıkentten kalkacak karaağaç mahallesinden şehir hastanesine oradan sdü ye kadar aynı zamanda yeni otagardan geçmiş olacak. sayın başkan bu kadar basit. sana mimar sinan cd. demiyorlar. boş ver sen taş dik çicek dik böcek kovala bonlar zor işşşşş

Avatar
asgari ücretli 2018-03-06 13:39:55

sen suna halk otobusu sahıplerı ızın vermıyo desene.halıkentten cıkıp unıversıteye kadar kı bı raylı sıstem ısparta trafıgını cok rahatlatır.ama senın ımara actıgın yerlerın raylı sıstem olabılır demıssın.orada ımkansız deılmıs nıcın imkansız degıl yada neden halıkent unı arası ımkansız acaba.kafamda delı sorular.

Avatar
ISIRGANOTU 2018-03-06 13:48:40

mahfetti̇n memleketi̇mi̇zi̇. köye döndük. çek artik eli̇ni̇ isparta dan. harbi̇den yeter ama

Avatar
ISPARTA 2018-03-06 13:48:52

başkanin eline bu notu kim verdi Allah aşkina

Avatar
Vizyon meselesi 2018-03-06 14:03:28

büyük projeler vizyon ister. sayın cumhurbaşkanımız birileri tarafından
gereksiz ve imkansız görülen projeleri bir bir hayata geçirdi, ülkemize çağ atlattı. demirel
boğaza köprü yaparken birileri gereksiz dedi. menderes vatan caddesini yaparken
uçakmı indireceksin dediler, şimdi yetmiyor. yani ileriyi gören yöneticilere ihtiyacımız var.

Misafir Avatar
GEREKLIMI DEGILMI! 7 ay önce @Vizyon meselesi

onemli olan yapmak degil; luzummu degilmi ona bakmaklazim! yoksa olu yatirimlarda cooook dunyada uzerinde!

Beğenmedim! (3)
Avatar
ISIRGANOTU 2018-03-06 13:56:51

bu aralar yürek yemi̇ş herhalde. veki̇l meki̇l falan transi̇t geçi̇yor. yavaş yerler yaşşş. bakalim karşindaki̇ler daha ne kadar tahammül edecek

Misafir Avatar
HOP HOP HOOOP; IKISINIDE SECEN BIZIZ! 7 ay önce @ISIRGANOTU

hayirdir vekilden korkmasimi gerekiyor, peki vekili kim secti asil degilmi? asil kim millet degilmi! yzg reis secen kim bu millet degimi? yani gordugun gibi ikisinide bu millet secti ve ikiside bu millete hesap verecekler hem bu dunyada hem ahrette sen dert etme!

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi